Milá mrtvolko, přesouvám naši neplodnou diskuzi sem, kam patří, t

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
 
manek  14.10.08 01:51
Milá mrtvolko, přesouvám naši neplodnou diskuzi sem, kam patří, t

Tvrdíš, že první příspěvek se týkal receptu. Já tvrdím, že jsi se pouze pokusila dokázat, že „ta podivná osoba jménem Terrinka“ opět napsala recept a je tedy třeba dokázat světu, jak chytré jsou v tomto státě mrtvoly a jak blbé Terrinky. Kuře se prodává v každém krámě (to se ví i v těch nejzastrčenějších hřbitovech u nás), recept je přepsaný z nějakých kartiček s recepty, pravděpodobně přeložených z angličtiny nebo odjinud (bez obav, vím, že poulard je francouzské slovo), vydaných nějakým zahraničním nakladatelstvím. Proč tedy ten nesmyslný dotaz po nedostupnosti poularda a touhy vyzvědět, proč je na kartičce uvedená nedostupná potravina? Takových receptů, které požadují opravdu nedostupné potraviny, je tu spousta a nikdo se nad nimi nepozastavuje. Proč je v komentáři pod jiným receptem požadováno sdělení délky túry, ze které se Terinka vrátila, což vůbec nemá vliv na chuť koláče, o kterém ona píše, že jí chutnal?
Pročetl jsem si tedy tvé příspěvky pod recepty a bohužel musím konstatovat, že ne Terrinka se rozžhavuje doběla a napadá tě, ale ty začneš sršet jízlivostí okamžitě, kdy se od ní objeví cokoliv, i když se to tebe přímo netýká. A jak jsi sama prohlásila, přísloví „Moudřejší ustoupí“ nemá pravdu, blbost je třeba potírat, tak tedy - a podotýkám, že nezávisle na tom, že se jedná o Terrinku (děti s ní nemám a ani ji neznám), podle tvé rady potírám.
Tvé původně docela vtipné komentáře jsou v současné chvíli již nudné, až pomalu trapné, protože pod každým receptem se tu jen chrastí hnáty a k věci není řečeno nic. TADY je místo na pořádání smutečních truchloher a hostin, tady a jenom tady. Pod recepty na to místo nějak není a ani nevidím smysl, proč by tam měly podobné komentáře být. Nejde mi vůbec o Terrinky, mrtvoly ani mánky, jde mi o ty, co si sem přišli najít recept a v diskuzi očekávají nějaké konkrétní komentáře PŘÍMO K RECEPTU.
Bohužel Pepíček opět usnul a čistky se tedy nekonají, dřív tyhle blemcy o ničem mazal. Psala jsi, že ti jde o čistotu labužníka a sama jej zapleveluješ tím, co pod recepty píšeš. Řekl bych, že jako mrtvola by jsi z hlubin svého hrobu měla nejlíp vědět, že jsme na světě jenom krátce a neměli bychom si ten pobyt navzájem ztrpčovat.
Tak prosím, teď zase zaklapej svou bezzubou čelistí ty a řekni k tomu svoje.


Reklama

Stránka:  1 2 Další »

Reklama

Reakce:
 
mrtvola
1394 příspěvků 14.10.08 02:07
Přečti si můj podlední příspěvek

u slavného „pularda“. Pro mě to tím končí, protože ty nejsi objektivní. Pokud si myslíš, že každý může urážet mě já musím dokládat osobní kontakty, abych si na něho mohla udělat názor, tak ti jde jenom o to, aby sis mohl taky kopnout.
A já diskutuju, jenom dokud mě to baví.

 
manek  14.10.08 02:26
Jo, poslední příspěvek

o malosti, ubohosti, nenávisti a hlouposti jsem četl - jen je těžko poznat, komu je určen, jestli to není sebekritika. Také jsem četl ten argument pětileté holčičky z pískoviště: A já jsem to udělala schválně, aby se dokázalo to a to! Také čtu, že jsem neobjektivní, že se zastávám Terinky, že ti ubližuji a podobně (kdepak se vzaly tyhle argumenty? Protože s tebou nesouhlasím ve všem co napíšeš a radostně netleskám ručkama, když zavelíš tleskat?). Taky čtu veršovánky tvých obdivovatelů a taky čtu další argument holčičky z pískoviště: diskutuji jenom dokud mne to baví (čti "dokud mám možnost toho druhého podusit ve vlastní šťávě). Bohužel jsme dva, ani já neustupuji tak lehce, když se do mě začne někdo navážet.

 
mrtvola
1394 příspěvků 14.10.08 02:55
Víš co, Manečku,

pokud ti opravdu přijde normální, že mě kamilio tituluje bachařkou a zakomplexovanou kreaturou, tak se spolu asi opravdu nemáme o čem bavit. Čekala jsem, jak se k tomu postavíš, argumentů mám dost, ale protivník je musí brát jako argumenty, což ti jaksi nejde.

 
manek  14.10.08 03:08
Ale to ne,

bachařkou ses nazvala kdesi sama, ne? V ženské věznici, nějakou dobu… Takže k tomu jsem se nijak nevyjadřoval. Já pořád mluvím o jednom: pod recepty patří komenty k receptům. A prostě, přiznej si to (a jak říkám, je mi jedno, že jde o Terrinku, neznám ji), prostě si do ní musíš aspoň prstíčkem žďoubnout, jen se odjeví. Bohužel, jenom do ní, proto to vypadá, že jsem „hrdinným ochráncem Terrinky“, i když o to vůbec nejde.
Není proč rýpat do ostatních.

 
pekarka
410 příspěvků 14.10.08 03:09
tak já taky..

Když to tedy chceš slyšet, tak já taky. Víš mně celkem taky dost štvou Tvé komentáře. Terrinku jsi si vybtrala jako objekt zájmu a vzdycky něco negativního povíš. Jinak neznám Tvou totožnost, ale přezdívka mrtvola se mi moc nezpozdává. Asi si v životě nezažila smutek nebo něco negativního.To co jsem Ti napasala je pouze můj názor, někdy jsi dost neobjektivní, ale musím přiznat, že některé výroky zas nejsou tak netřeleé, a podepsala bych je. Ale, kritizovat umí každý blbec … to tvrdím já. Takže se sice těším, na Tvůj názor ale trocha objektivizmu by neškodila. To jsem chtěla říct a je to tu… Promiň, ale pro mě je vzácné lidské slovo, pohlazení, protože člověk v životě zažijie spoustu negativních věcí a musí se stím vyrovnat. Ale ty půjsobíš dojmem. všechno znám, všechno budu kritizovat. Ale pokud hledáš jen odreagování, napiš, mi, vím co je… Já jsem našla labužníka, kamarády a taky Dámu..

 
manek  14.10.08 03:21
Jo a tu kreaturu jsem nečetl,

promiň. O té bohužel nevím, nečtu ty bláboly všechny. Ale argumentů jsem si nějak nikde nevšimnul, jak jsi přišla na to, že je neumím přijmout? Ukaž aspoň jeden, prosím! Myslím ten argument.

 
pekarka
410 příspěvků 14.10.08 03:22
překlepy

Teď to po osobě čtu , promiň překlepy, ale chtěla jsem to tak rychle sdělit. Víš mrtvola, nechci si ani vzomenout, a těď zrovna mám důvod. Taťka mi umřel před 3 lety a moc mi chybí, a tvoje přezvívka, já snesu všechno,. Tak třeba sluníčko, to je pozitivní.
Tvoje jakoby vtipně chřestí hnáty ..... To jsi někde mimo realitu. Promiň ,ale chtělo to ven…

 
mrtvola
1394 příspěvků 14.10.08 03:46
víš co, když nečteš bláboly, tak nečti ani ty moje, pak to bude o

A co se týče bachařky - i když připustím, že někdo cíleně nepochopil nadsázku, jestli ti přijde normální nazývat dozorkyni ve věznici bachařkou, tak máš krapet šoupnuté hodnoty. Říkáš taky gayům teplouši a lidem se specifickými potřebami kriplové? A myslíš, že napsat - nečtu všechny bláboly - je argument.
Tys nečetl žádný můj argumenty a já zas nemohu žádný relevantní objevit v tvém psaní. Nenapadám tě, diskutuji.

 
mrtvola
1394 příspěvků 14.10.08 03:49
Pekařko,

je to na dlouhé vysvětlování. Ale nick mrtvola jsem si vybrala právě proto, že se peru s nevyléčitelnou chorobou. Nemám problém smát se sama sobě. Asi je omyl, že to čekám i od druhých.

 
pekarka
410 příspěvků 14.10.08 03:56
Není od věci..

Možná jsi zvolila špatnou věc… Mně ne í cizí žád´á špatná zpráva. Ráda si s Tebou napíšu, písni mit, není od věci, řeknu, co říct mám - a možná jen. Ty víš, jak to myslíml.

 
pekarka
410 příspěvků 14.10.08 04:00
jejda

mně ty písmenka mizí před ocčima, není to záměr

 
danda  14.10.08 04:18
No jo no,

začátek byl docela podobný humoru, třeba černému, dnes je to o něčem úplně jiném, ani mně se nelíbí neustálé poukazování na nějaké nesrovnatelnosti pod recepty terrinky (kterou znám stejně jako mrtvolu, tedy nijak). Obouvají se do ní stále tytéž osůbky, které mají pocit šéfkuchařek a přitom co znají ony, známe všichni a nedáváme v plén na odiv. Ono je to pokaždé stejné - ti co opravdu něco umí, tak moc nemluví, raději zkusí, popřípadě vyfotí (viď mánku a pekařko :-) a pak jen s němým úžasem čtou příspěvky a podivují se, co všechno se nedozví…(viď mrtvolo:-).
Labužník je dnes opravdu pro ostudu, hanba sem chodit a číst komentáře. Manku, ráda se s vámi zase sejdu na skype a určitě ještě raději ve čtvrtek v Praze, jedeme odpoledne :-)

 
jezevec
159 příspěvků 14.10.08 05:13
Blbec na netu

Ach jo, tak jsem datloval trochu vedle. Omlouvám se.

 
mrtvola
1394 příspěvků 14.10.08 05:34
Vidíte, tak jste si tu navzájem hezky zanadávali,

a mě k tomu vlastně ani nepotřebujete.
Kupte si košťátko a dobrou noc, vracím se do hrobu.

 
Jinjorka
112 příspěvků 14.10.08 05:55
Mrtvolo

Já tady ale nevidím žádné nadávky…jen nesouhlas s diskuzemi pod recepty a tak si možná Ty vezmi košťátko a zameť si kde chceš…hezký den

 
jezevec
159 příspěvků 14.10.08 05:56
Mrtvolko, omyl.

Blbcem jsem nazval sebe (to je doufám přípustné), protože jsem svůj příspěvek poslal jinam, než jsem chtěl…Jinak pokud vím, nikdo nikomu nenadával. Pokud bys změnila názor, nevrátila se do hrobu a chtěla s námi (dosud trochu živými) ještě „pobejt“, přeji zdraví, dobrou náladu a „slunce v duši“!

 
Eja
3798 příspěvků 14.10.08 14:31
Labužník pro ostudu
  • pokud ano, tak proto, že je zaplevelený opsanými recepty často velmi pochybné kvality z pochybných zdrojů. Podívejte se na recepty od Bony, Anci, ale třeba i Pupka nebo Habany. A spousty dalších. O tom by Labužník měl být - stránek s donekonečna opisovanými recepty, kde základem je Masox a kečup, je na netu dost a dost. Kritika na Terrinku není osobní - je to o tomhle. Že polarizuje diskutující a posunuje se do osobní polohy je věc jiná a pokud si dáte práci a projdete si některé diskuze podrobně a objektivně, tak se možná budete divit - přinejmenším to občas vypadá, že někdo neumí číst.....Všem přeji hezký den a stěhuji se k Mrtvole do hrobu.
 
manek  14.10.08 14:55
Ejo,

já číst umím, docela obstojně jsem se to za ty roky naučil:

Francouzský jablkový koláč, od Pepíčka:
Re: Francouzský jablkový koláč - Terrinko,
můžeš prosím upřesnit, jak dlouhá to byla túra, co jste stihli za dvě hodiny i se snědením koláče a napsáním příspěvku? Děkuji ti.
Napsal(a): mrtvola - 12.10.2008 - 00:33


Re: Francouzský jablkový koláč
Skoro snědený jak je dobrý, je nás na to 5 lidiček a vrátili jsme se z tůry docela hladový a s chutí na kávu se šlehačkou a protože zbyla, tak jsem jí rozetřela na koláč- suprový! Terrinka
Napsal(a): Terrinka - 11.10.2008 - 23:58

Zdá se ti to jako zdvojený recept, nebo osobní útok zezadu? A toho je tu víc… Je pravda, že pouze na Terrinku, jenže ta k tomu mrtvole nezavdává žádnou příčinu.

Mrtvolo, ani nemoc tě neopravňuje k tomu, aby jsi zbytečně urážela a ponižovala lidi, které neznáš a které jsi v životě neviděla. Kdybych použil tvoji recepturu na odhadnutí povahy, pak by stačilo použít jen ta slova, která jsi použila v této dikuzi a diskuzi pod receptem, doložit to tvými výroky a určitě by se ti to nelíbilo. Jen tu kreaturu a zrůdu bych vynechal, taková určitě nejsi. Já spíš vidím vystrašenou holku, co v noci brečí do polštáře a ráno se zoufale snaží na:,–(it si cynickou masku a křečovitým pohřebním humorem se snaží nějak vyrovnat se situací, do které ji život vehnal. Která se pokouší na poslední chvíli udělat to, co se za celý život neodvážila, postavit se hlupákům, kteří ovládají svět, protože moudřejší se neumějí prát a proto raději ustupují. Jenže bojuješ na špatném místě, tady ti raději lidé nabídnou pomoc. Zkus utřít slzičky, poslat mrtvolu kam patří, změnit nick třeba na Helenu Trójskou a užívej si život, který je ti vyměřený, s radostí.

 
Eja
3798 příspěvků 14.10.08 15:36
Manku,

„postavit se hlupákům, kteří ovládají svět, protože moudřejší se neumějí prát a proto raději ustupují.“ Jo. S tím ostatním jsi poněkud vedle, názory a humor této vzdělané dámy zůstávají stále stejné jako dřív, jen to ustupování už ji přestalo bavit. Mrtvolo, promiň, že mluvím za Tebe, Ty se k tomu jistě vyjádříš.

 
HelcaK
960 příspěvků 14.10.08 16:30
Mánku, Mrtvolo

poslala jsem oběma totožný dopis soukromou poštou, z osobních důvodů jej nemohu zveřejnit tady, i když mě to mrzí.
Mrtvolo, nevím, jestli víš, kde jsou soukromé zprávy - je to v Můj labužník, zpráva se zobrazí v pravém rohu.

 
tea63
935 příspěvků 14.10.08 16:33
Mánku

u nějakého receptu píšeš, že vlastně komentáře už ani moc nečteš. A tam je právě zakopaný pes. Kdybys je pozorně četl, nikdy bys nenapsal takhle urážlivý blábol. Myslím, že je čas na velkou omluvu Mrtvole, která na rozdíl od Tebe, má obrovský smysl pro humor a já ji mám ráda…

 
kamilio
548 příspěvků 14.10.08 17:03
technická

Nebudu nikoho napadat. Jen upozorním dlouholeté členy fóra Labužník na to, že ti, co jsou na jedné straně lodi (mrtvola, tea63, Eja a další) nemají tu odvahu o sobě zveřejnit jakékoliv informace. Prostě typický jev Netu - jsem inkognito, tak do toho budu řezat abych se zviditelnila hlava nehlava.
Všem, kdo mají zájem kdo je kdo, nechť se podívají na osobní stranky uživatelů, na fotky sraz Vysočina - uvidíte mnohé i Manka i pekarku - na fotky sraz Ostrava - uvidíte kamilia i další.
Tak co, budeme pokračovat v zakuklování? Nebo se ke svým názorům postavíme čelem a beze studu? No uvidíme a každý ať si o tom udělá svůj názor. Já už ho mám.

 
HelcaK
960 příspěvků 14.10.08 17:07
Kamilio neblbni,[;-)]

třeba zrovna Eja mívala i deníček, smazala ho po špatných zkušenostech… takhle to škatulkovat nemůžeš. Já tam třeba informace mam, ač na fotkách ze srazu nejsem, protože jsem se zatím na žádný nedostala. Jestli ti to udělá radost, tak se holt nafotím - ale v tomhle případě taky s Mánkem souhlasit nemůžu.

 
manek  14.10.08 17:22
Helčo,

v čem se mnou nemůžeš souhlasit? V tom, že pod recepty patří diskuze o receptu a na zbytek je tu tahle rubrika, chat (i když právě nefunkční) a osobní mejly?

 
manek  14.10.08 17:25
Teo63,

nic urážlivého jsem nikomu nenapsal, ale pokud máš ten pocit, tak prosím, budiž ti přán tvůj názor.

 
HelcaK
960 příspěvků 14.10.08 17:29
Mánku,

v tomhle jo, to je samozřejmě bez diskuze. Jen v tom, že by Mrtvola napadala Terrinku bezdůvodně. To se tak může jevit, když někdo /většina z nás, obávám se/ nečte všechno do detailu. Jenže pak by se nemělo z jednoho dvou příspěvků, k nimž člověk nepochopil „podhoubí“ vyvozovat na inteligenci či neinteligenci a slušnost diskutujících.

 
manek  14.10.08 17:47
Helčo,

jsem dalek toho, abych z napsaných příspěvků posuzoval inteligenci kohokoliv. Jen jsem ale nikde nenarazil na moment, že by se Terrinka navážela do mrtvoly (přiznávám, nečtu všechno, i když jsem si práci dal namátkou přečíst aspoň něco).

Jinak máš odpověď na mejlíku. I mrtvola, dtto.

 
tea63
935 příspěvků 14.10.08 18:04
Achjo

Mánku, ono Ti to časem dojde, chápu, že teď nemůžeš přiznat, že jsi to prostě přepískl…
Kamilio, pokud na tom trváš, doplním, že bydlím v bytě a pracuji jako, že někdy ano, někdy ne. Rodné číslo, číslo pasu a občanky bych si raději nechala pro sebe. Chceš poslat fotku ? Ale já žádnou nemám, to bych musela do fotoateliéru..

 
manek  14.10.08 18:06
Teo,

tak to chápeš víc než já…

 
Eja
3798 příspěvků 14.10.08 17:58
Kamilio

měla jsem ve svém deníčku fotky našich psů a kočky, i svoji, fotku své kuchyně, kytek na lodžii, odkaz na můj ( silně zanedbávaný) web. Smazala jsem deníček kompletně a nemám v úmyslu ho obnovovat.
Znám se s Bonou, píšeme si s Mrtvolou, Teou, Anickou a dalšími - asi proto, že si máme co říct MIMO kulinaření. A myslím, že to nejsme my, kdo by tady vyvolával současnou atmosféru - i když Ty to možná vidíš jinak.

 
Frantiska
927 příspěvků 14.10.08 19:01
...

jen k tomu kureti, ty to stranky navstevuji i lide zijici v zahranici a ti nemaji problem sehnat pro nas nedostupne ingredience

nemoc neni omluva pro sikanu

 
Labužník housenka02
609 příspěvků 14.10.08 19:32
teda lidi...

… já bych chtěla mít vaše starosti!

Pro mrtvolu - taky se peru s nemocí o které vůbec nevím kdo vyhraje, zda ona nebo já - zatím je to tak půl na půl - ale přesto mne to nijak nenutí měnit si nick a navážet se do druhých hlava nehlava.

Labužník se mi kdysi moc líbil, ale v poslední době jsem z něho velmi silně rozladěná, fuj, styďte se všichni!

 
mrtvola
1394 příspěvků 15.10.08 00:01
Tak jen, aby bylo jasno

Nikde v mých komentářích nepoužívám nemoc jako omluvu!!! Jen jsem odpověděla na dotaz.

A jinak jsem vám všem chtěla říct, že máte pravdu a já se nadále budu držet striktně komentářů k danému receptu. Sypu si popel na lebku.

 
bona
2416 příspěvků 15.10.08 02:39
Tedy přátelé,

tak jsem se tím předchozím prokousala…

Mánku, Ty víš, že Tě mám ráda (mimochodem děkuji za včerejší mail, ještě jsem to nestihla celé zkouknout, ale co jsem viděla, je inspirativní..), ale podle mě se v celé řadě věcí mýlíš.
Možná je pravda, že pod recepty by se měly vyskytovat pouze komentáře k nim, ale ruku na srdce…nebyla by to trochu nuda? Já osobně si přečtu téměř všechno, a to i pod recepty o nichž vím, že rozhodně vařit nebudu. Mimo jiné jsem studovala psychologii (i když není mým hlavním oborem) a diskuze předkládají skvělý materiál k poznání jednotlivých osobností. A kromě toho mě to baví.
Jinak celý tady diskutovaný problém je ukrytý v meritu věci, a tím je situace, která vznikla s příchodem Terrinky na Lab. Spoustu lidí štvala duplicitními recepty (počítám se mezi ně), řadu lidí okázalým přebujelým „sluníčkovým“ optimismem, hraničící s pubertou (prý má dospělou dceru…), který se skutečným optimistickým životním postojem příliš nesouvisí; někoho (třeba mě) nekultivovaným písemným projevem (pokud je zdravotní sestra, jak někde uvedla, měla by mít maturitu, ne? - já si i se svými přáteli píšu spisovnou češtinou, přestože se spisovně vždy nevyjadřuji. Tedy samozřejmě pokud neučím nebo nepřednáším.)
A další věcí je zahlcování těchto stránek nekvalitními, překombinovanými a nezřídka očividně nevyzkoušenými recepty (v tom smyslu, o kterém píše Eja). Oblíbila jsem si Labužníka i proto, že tu šlo o prověřené recepty a postupy, nikoli o soutěž, kdo jich napíše víc. Proto jsem mu začala důvěřovat. Myslím, že takových lidí, kteří by stejně jako já neměli tu drzost napsat něco, co nevyzkoušeli a co nefunguje, je většina.
A také tu tehdy bylo cosi podivného… náhlý výskyt množství bezejmenných (těch anonymních, kteří nyní vadí Kamiliovi) Terrinčiných zastánců, kteří postupně rozvrátili původně přátelskou atmosféru zde.
Po období relativního klidu následovala nová strategie: patolízalské, rádoby přátelské průpovídky a bohužel i uveřejňování evidentních výmyslů ze soukromého života v rámci dychtivé chvály receptů. To je to, co je zbytečné.
Viz zde zmiňovaná túra. Těch nelogismů je tolik a jsou psané buď z nějakého pocitu vlastní důležitosti nebo touhy na sebe neustále upozorňovat za každou cenu (ono to je v podstatě totéž). A pokud má Terrinka právo vykládat, že skotačí po louce a nemá klobouček, tak nechápu, proč by někdo jiný nemohl vyslovit údiv nad tím, že během „túry“ píše příspěvky na internet.
Nakonec - osoba s nickem Mrtvola je velice vzdělaná a v tom pravém slova smyslu optimistická dáma, která má daleko k jakékoli sebelítosti.
A pokud zde jmenujete skupinku kultivovaných žen - Mrtvola, Eja, Tea… ráda bych patřila do jejich společnosti .
Bohdana

 
mrtvola
1394 příspěvků 15.10.08 03:04
Bono,

Ty jsi vzdělaná a kultivovaná dáma, bez další diskuse.

 
danda  15.10.08 03:10
Bono,

já se domnívám, že merito věci hledáme každý někde jinde. A pokud se kultivovanost a vzdělanost projevuje posledními diskuzními příspěvky v komentářích k receptům, tak chci zemřít jako naprostý nevzdělanec.

 
pekarka
410 příspěvků 15.10.08 03:18
NEE, DANDÍÍ

Jejdanánku, to by byla věčná škoda, nehledě, že já na taové věci jsem dost citlivá. Jiak mrtvole vkazuju, že by mohla pohlížet na svět trochu optimistiky, na světe je prostě krásně

 
Frantiska
927 příspěvků 15.10.08 03:25
bono

moc by me zajimalo, jak bys resila situaci, kdy by se ve tve tride (kruhu) studenti tak chovali k jinemu studentu. A ted doufam, ze nenapises, kdyz nekdo opisuje tak na VS nema, co delat (protoze o to tu ted uz nejde).

 
danda  15.10.08 03:29
Pekařko :-)

i já to beru tak, že na světě je stále pořád ještě krásně :-), ale jako blbovi mi bude ještě líp, protože vzdělanci mi budou ukradení, Švejkovi bylo také dobře :-)

 
mrtvola
1394 příspěvků 15.10.08 03:59
Ano, na světě je moc krásně

a ti, co opisují a nejsou mocni samostatného projevu skutečně nemají na VŠ, co dělat.

 
Frantiska
927 příspěvků 15.10.08 04:01
...

labuznik neni Vs a sikana je sikana

 
Frantiska
927 příspěvků 15.10.08 04:02
...

a nemuzu si nevzpomenout na Pana much, taky to zacinalo tak nevine

 
bona
2416 příspěvků 15.10.08 04:44
Františko,

Tvůj dotaz je hodně složitý, popravdě řečeno, nikdy jsem nic ani vzdáleně podobného řešit nemusela.
Je to o to komplikovanější, že nevím přesně, co myslíš tím „kdyby se ostatní tak chovali k jinému studentovi“ a jakou analogii máš na mysli. Ten jeden student (pravděpodobně šikanovaný - Tvými slovy..) má být Mrtvola, Terrinka, nebo jiní přátelé zde?
Nicméně tam, kde já učím, nebo jsem učila (FHS UK, FAMU, SŠFaTV) procházejí přijatí studenti velmi přísným sítem a všem jde o stejnou věc (nakonec i mně, jako učiteli). Mají společné zájmy a jejich budoucnost je ve spolupráci. Učím lidi, které zajímají informace, jež jim předávám a do jejich kolektivu a vztahů nijak nezasahuji. Není zapotřebí a není to moje věc.
Takže Ti asi neodpovím, promiň.

Ještě pro Dandu: Téměř každý den se něčemu učím, už proto, že prostě musím (jasně, že chci) a vím, že stejně budu umírat s pocitem, že moje touha po vědění nabyla naplněná.
Přítomnost tady na těchto stránkách je pro mě milou relaxací a koníčkem…setkávání s lidmi, i když touto, poněkud neosobní formou (ale ta již patří naší době ).
Já osobně tedy nechci umřít jako nevzdělanec, ani bych to neuměla. A Ty taky ne, tak se nešteluj… Trochu Tě znám… Myslím.

 
karminek
757 příspěvků 15.10.08 05:05
Po pravdě

Začíná to tu vřít! A zbytečně lidi.

 
manek  15.10.08 14:25
Jak se tak dívám,

kultivovaná a vzdělaná dáma si z toho prostě udělala sport, pouze změnila taktiku. Takže se vlastně dá říct, že i po ní jakékoliv upozornění nebo kritika steče jako voda kačeně po peří, což je přesně to, co vyčítá Terrince…
Tohle chování tedy nemá s kultivovaností nic společného, ale s drzým čelem a širokými rameny ano.

 
gmp
1603 příspěvků 15.10.08 15:30
každej jsme

každej jsme ňákej, ale nekrofil?! To teda račte prominout, to už je trochu silné zbočení. Raději se kytkám dívám na květy než na kořeny. K těm kteří mne již opustili chovám úctu, za to co pro mne udělali, ale k životu si vybírám živé. Na ty druhé budu mít dost času.
Máňa s Karmínkem mají plnou pravdu, jeden se rozepsal, druhý to hodil do kostky. Miloš

 
tea63
935 příspěvků 15.10.08 16:37
gmp

pokud tady vidíš nějakého nekrofila, to aby se Mrtvola opravdu začala bát ! Nejdřív si zjisti, co to, pro Tebe evidentně cizí, slovo opravdu znamená a pak teprve piš…díky

 
gmp
1603 příspěvků 15.10.08 16:59
tea63

Děkuji za radu, kdybys to náhodou hledala: Slovník spisovného jazyka českého III m - o str. 312. Vydala Academia Praha.
 Miloš

 
gmp
1603 příspěvků 15.10.08 17:02
zkuste si

zkuste si znovu v š i c h n i přečíst Karmínkův příspěvek. Miloš

Stránka:  1 2 Další »

Reklama

 Váš příspěvek

Reklama

 Newsletter

Milujeme vaření, nikoliv spam. Přihlaste si novinky z Labužníka.

Přihlásit se k newsletteru

Reklama

Naši partneři

Vitalion

zdraví, nemoci, léčení
www.vitalion.cz

eMimino

těhotenství, děti, rodina
www.emimino.cz

Recept na jídlo

recepty, jídlo, vaření
www.receptnajidlo.cz