Problém

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu

Bunter
457 příspěvků 15.10.08 04:20
Problém

Ahoj všichni,
můj dodavatel internetového signálu měl problémy a tak jsem se skoro celý měsíc nedostal na internet a pak se mi stala nemilá věc. Otevřu můj Outlook Express a došlé zprávy jsou přepsány jiným písmem než jsem měl a bez diakritiky a místo diakritiky jenom nesrozumitelná slovní spojení. Tak jsem šel na možnosti internetu a na čtení a tam jsem si to opravil, ale horší je, že se mi přepsal i nadpis v okně z Doručená pošta na Doruěena pošta kam mi nyní pošta chodí a starou poštu nemohu otevřít. Pak mám kolonky doručená pošta (sklad 1 a 2) kde si uchovávám důležité emaily ke kterým se často vracím a po otevření těchto skladů se mi zobrazí nula!!!! a to jich tam mám několik tisíc. Na disku sice jsou to jsem vyhledal ale nejdou otevřít. Schází tam to doručená s č.....Měl jsem tu již odborníka a nikdo s tím nehnul. Zkoušelo se kopírování a vytvoření nové složky a vše bez úspěchu. Mám Windows profesional českou verzi a Outlook Express také českou verzi. Ví někdo jak přepsat nadpisy v oknech?? když Outlook není součástí Windows?? Nebo musím celou sestavu nahrát znovu?? Dík Tomas-Bunter

Reakce:

mrtvola
1394 příspěvků 15.10.08 04:58
Bunter,

nejsem profik, jen dlouholetý uživatel. Jednou jsem měla podobný problém. Pomohlo mi přeinstalovat Outlook. Obsah zůstal v pořádku.
Ale určitě jsou tu povolanější.

Manana
1515 příspěvků 15.10.08 06:01
Problém - Tome

Nejsem expert nebo znalec počítačů, ale dal bych vale Internet Exploreru a Outlůku a přešel bych k Firefoxu a Thunderbirdu. Dá se tam i snadno stáhnout pošta i kontakty z Outlůku, a pak je to tam bezpečné a ovladatelné. Bohužel nevím, jestli se s tím dá v těch gatesovejch programech něco dělat.
Zdravím
Uts a wach!

Bunter
457 příspěvků 17.10.08 02:44
Sláva

Sláva, pomoc je již na cestě Bunter
Vazeni,