Šokující zážitek ze Slaného - JIŽ NIKDY VÍCE COUNTRY CLUB!!!!!

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
 
glama 
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 18.12.07 11:51
Šokující zážitek ze Slaného - JIŽ NIKDY VÍCE COUNTRY CLUB!!!!!

V pátek minulý týden jsme si 4 kolegové - všichni učitelé gastronomických oborů na SOU - zašli posedět, najíst se, popít a popovídat do Country clubu ve Slaném.
Prý tam dobře vaří.
No, jde to. Mně osobně vadila průmyslová chuť omáčkového základu (zřejmě Knorr ap.) Neformovaná, jen nasypaná rýže na talíři, šlehačka na kávě ze spreje, a podobné drobnosti, ale to až tak nevadilo. V nabídce nápojů úplně chybí sekt - asi není poptávka.
Tím to dobré končí.
Po třetí vykouřené cigaretě, mladá, evidentně nevyučená servírka doslova seřvala mou kolegyni, kam že to klepe popel?! To je krabička na tácky!! kolegyně ji taktně upozornila, že vypadá úplně jako popelník, popelník tedy na stole chybí úplně a že po 3. cigaretě si obsluha mohla všimnout, že u stolu se kouří a popelník dodat. Na to servírka kontrovala, že si o popelník měla říct sama a ať je ráda, že jí krabičku nedá zaplatit, už to prý šéfka chce, protože jim je blbý lidi ničí cigaretami(!). Po vysvětlení, že ona je tam od toho, aby se o hosty starala, ne aby ji hosté prosili o pozornost, uraženě odsupěla.
Zasmáli jsme se, zavrtěli hlavou a nechali být.
Několikrát jsme s prázdnými sklenicemi dlouho čekali, až obsluha dorazí. Bavili se se známými na baru a nenechali se obtěžovat
Tím to nekončilo.
Místa jsme měli objednaná asi týden dopředu. Od 16 hodin. bez jakýchkoliv časových omezení.
Asi v 19,30 serírka hodila na náš stůl cedulku s rezervací „pro Vlaďku od 20,00 hod“. Sice nerada, ale přinesla nám ještě nápoje ale upozornila, že to máme vypít rychle, protože máme vypadnout(!). Ohradili jsme se, že místa máme rezervovaná,, bez časového omezení a že nehodláme odcházet. (Z principu, ne že by se nám tam líbilo) Na to začali přicházet od baru známí obsluhy a pokřikovat na nás, ať vypadnem, že si chtějí sednout. Manžel kolegyně, který pro ni přijel a chtěl si dát kávu, ji samozřejmě nedostal. Kolizi rezervací nám nevysvětlila (natož omluva!!!) Prý je jí to jedno, ona má rezervaci jinou, nezajímá jí to, máme vypadnout a nepřekážet. Žádný vedoucí tu není, a stejně s nimi souhlasí. Ona nám rezervaci nedělala, nezajímá ji to.
Dobře, zaplatíme.
Hodila na stůl účet za celý stůl, aniž by se ptala, jakým způsobem budeme platit.
Tak jsme ji to nechali rozpočítal… jednoho po druhé,. Při kontrolním součtu byla suma pro jednotlivce vyšší o 15 Kč než celková. Víte proč? Řekla jsem, že jsem měla 3 minerálky a ona sice na účtu měla jen dvě, ale, když jsem si o to řekla, tak mi je nechala zaplatit. Peníze mi vrátit odmítala, prý už mám zaplaceno…!
Nakonec ty peníze, fialová vzteky, hodila na stůl… Její kolega, nejprve docela příjemný se k ní přidal a začal se chovat stejně.
Víte, my jsme se docela bavili a děvenku si opravdu vychutnali. Ale s naprostou zodpovědností říkám, tohle jsem za celý život ještě nezažila a to v gastronomii už pamatuji docela hodně, i ty vyhlášené předrevoluční pány číšníky!
Naprostá arogance, neprofesionalita, ubohost, drzost.

Útratu jsme měli slušnou, jídla, nápoje, káva, vína ap. jsme všichni gastroprofíci a tohle nás opravdu dostalo. Co by na to asi říkal majitel…?
Takže, pokud se náhodou dostanete do Slaného, NIKDY, OPRAVDU NIKDY nechoďte do Country clubu, neboli Kántráče…
Není tam obsluha, ale verbež, co si hosta neváží a neumí se chovat.
A jídlo za podobnou zkušenost rozhodně nestojí.....

Reakce:
 
Sylvie
2302 příspěvků 20.12.07 08:26
...

Brrr, Glamo, až mě mrazí v zádech. To je jak z nějakého hororu, snad ještě horší. Pořád to pročítám a nemůžu pochopit.

 
kamilio
551 příspěvků 20.12.07 15:15
no comment

Glamo, skláním se před trpělivostí celé Vaší společnosti. Přesto, že jsem mírumílovná povaha, tak tam bych si teda zařval, ÓÓÓ ja!

 
karminek
757 příspěvků 20.12.07 15:16
kamilio

to si u tebe snad ani nedokážu představit :-)))))))

 
glama 
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 21.12.07 13:36
dneska se už směju

kdykoliv si na to vzpomenu. Fakt jsem něco podobného ještě nezažila. A propó: to nebyla trpělivost. To byl už nakonec pouze šprajc! Vyhazovali nás od 20, a trvalo jim to hodinu. Kdyby byli slušní, omluvili se, vysvětlili kolizi rezervací, klidně nás pře:,–(ili, nic by se nedělo. Klidně bychom se domluvili. Takhle jsme byli nakonec hodně nepříjemní. Leč naprosto korektní. Že nám děvče vysázelo nazpět vše do koruny je snad jasné… A věřte, že možná právě proto, že hotelový a restaurační provoz učíme, máme opravdu dost pochopení pro chyby a omyly obsluhy. Sami jsme lecos za léta praxe zažili…
Tale tohle tedy ne…

 
Sylvie
2302 příspěvků 21.12.07 14:05
Glamo

glamo, tak mě ráno, jak jsem už nemohla spát, napadlo, jestli to chování porsonálu třeba nebylo schválně stylové - country - divoký západ…a vy jste to ani neohodnotili.
Už mlčim. Au.

 
AFTIC
122 příspěvků 29.01.08 22:47
Raison d‘âitre Hostovky

Dnes většina čtenářů těchto stránek ví že se považuji za odborníka v pohostisntví a cestovním ruchu, ale málo lidí ví, že člověk je největším nepřítelem té třídy ze které vzešel tudíž i já, protože jem vzešel z pohostisntví, jsem jeho největším nepřítelem.

Toto je ale jen takové mé povídání, protože stále ještě se snažím tomu českému pohostinství pomoci, nicméně je pravdou že jsem nepřítelem všech těch kteří to pohostisnství przní podobným způsobem jako v tom Cuntry Klubu ve Slaném.

Já přesto, že v Česku trvale nežiji tak si myslím že jsem těch česk‎ý‎‎ch restaurací navštívil jako málo kdo a proto vím, že je dnes v Česku celá řada dobr‎ých restaurací a zaměsnanců kteří dělají svoji práci ku spokojenosti jejich hostů, ale mohu také říci, že i když ne tak otřesn‎ým způsobem, tak ale i jinými způsoby tomu pohostisntví škodí i jiní.

V daném případě, jak píše autorka, se jednalo o gastroprofíky, pedagogy v pohostinství kteří tento otřesný případ eventuálně použijí při v‎ýchově, ale tragedie je že veká většina návštěvníků restauračních podniků nejsou sofistikovaní hosté a ti si prostě podobné jednání nechají líbit protože si myslí, že to tak má b‎ýt.

Proto vlastně jsem založil Hostoku, neboli jakousi univerzitu pro hosty, která mimo jiné je první škola toho druhu na světě, ve které by se měli studenti naučit b‎ýt kvalfikovanými kritiky poskytovaných restauračních a hotelov‎ých služeb a toho co jim za jejich peníze patří.

Po přečtení tohoto případu ale vidím že ta Hostovka je něco čemu se říká: „Too little and too late“, neboli, že je to málo, stejně tak jako je málo, že tento přpad byl popsán jen na těchto stránkách.

Proto si myslím, že by podobné případy měly b‎‎ýt pratnýřovány nějakým efektnějším způsobem než nabádáním k tomu aby do toho Kanráče nikdo nechodi.

Se špatnou zkušeností s pohostistinstvím měl i president AKC ČR pan Miroslav Kubec kter‎ý‎ také říká, že před tím podnikem ve kterém tu špatnou zkušenost měl bude každého varovat.

Já jsem kdysi sepsal několik bodů o tom co hosté nemají rái a tak teď, až mi opadne ten fofr, musím ještě sepsat vše na co by si hosté měli stěžovat, ale někdo by mi musel poradit kde to pak uveřejnit aby to oslovilo širok‎ý okruh návštěnvíků restaurací. □
P.S.
Jsem rád, že jsem se dozvěděl co to je ten kantráč.

 Váš příspěvek

 Newsletter

Milujeme vaření, nikoliv spam. Přihlaste si novinky z Labužníka.

Přihlásit se k newsletteru

Naši partneři

Vitalion

zdraví, nemoci, léčení
www.vitalion.cz

eMimino

těhotenství, děti, rodina
www.emimino.cz

Recept na jídlo

recepty, jídlo, vaření
www.receptnajidlo.cz