Vyhledávání

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu

tea63
935 příspěvků 17.06.07 13:36
Vyhledávání

Ahoj všichni labužníci a hlavně Ti mnohem PC zkušenější, než já. Jsem amatér a samouk. Zaujalo mě mnoho autorů a chci si najít pouze jejich recepty, všechny, pohromadě. Třeba všechno od Nováka. Buď jsem „trdlo“, které to neumí a nebo to nejde. Dá se to?… Díky

Reklama

Reklama

Reakce:

Jenofefa
1315 příspěvků 17.06.07 13:48
Všechno jde...

Pokud má ten „Novák“ svou stránku na Můj labužník, tak tam najdeš všechny jeho předpisy k prokliknutí.
Pokud ji nemá, tak si ve vyhledávači dej vyhledat výraz _a_ (podtržítko nahraď mezerou) a zvolíš „pouze recepty autora“ a vybereš Nováka. A vyberou se ti všechny recepty autora Nováka.

tea63
935 příspěvků 17.06.07 14:02
Jenofefa,

díky, díky, funguje to. To by mě nikdy nemohlo napadnout.:-)) Takovéto fígle vůbec neznám. Jak říkám ,samouk , tudíž blbec:-)) Ahoj.

Jenofefa
1315 příspěvků 17.06.07 15:17
Nesouhlasím

Já si myslím, že žádný učený z nebe nespadl, takže žádný samouk nemůže být blbec - už z toho prostého důvodu, že jsem rovněž samouk. Blbec je ten, kdo se učit nechce . Vždycky máš možnost se zeptat. A tady se vždycky najde někdo, kdo poradí. Jak říká jeden můj kamarád: Když něco nevím, tak se zeptám, když jsem blbej, tak se informuju.

tea63
935 příspěvků 17.06.07 16:02
Souhlasím s nesouhlasím:-)

Jenofefo, máš pravdu, toho blbce jsem myslela s určitou nadsázkou.Já se také řídím tím, že když nevím, tak se zeptám.
Proto jsem se také zeptala a děkuji Ti mockrát za radu. Teď jsem zase o něco chytřejší. Hezké odpoledne. Tea

Jenofefa
1315 příspěvků 17.06.07 16:21
...

Reklama

Váš příspěvek

Reklama

Newsletter

Milujeme vaření, nikoliv spam. Přihlaste si novinky z Labužníka.

Přihlásit se k newsletteru

Reklama

Naši partneři

Vitalion

zdraví, nemoci, léčení
www.vitalion.cz

eMimino

těhotenství, děti, rodina
www.emimino.cz

Recept na jídlo