Pokud nechcete zhubnout nějaký tokilo,Raděj to nečtěte :-)

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu

Labužník Jurasek02
10 příspěvků 08.02.06 12:39
Pokud nechcete zhubnout nějaký tokilo,Raděj to nečtěte :-)

Je mi 35 let, měřím 176cm a vážím(tedy vážil jsem 110 kg. :-)) Ani jsem si to neuvědomoval. Klidně vám pošlu fotky. Až poslední asi dva roky mě začalo unavovat i obyčejné zavazování tkaniček. Přišel jsem na to,že když to tak půjde dál, za chvíli se neunesu.Navštívil jsem známého lékaře, který mi poradil, jak bez receptů a dalších nesmyslů dokážu shodit vpohodě 20kg.A funguje to. Jestli někoho zajímá jak na to, napište mi.Rád Vám poradím.Nic za to nechci.Jen se rád podělím o zkušenosti. Nebo můžem založit klub hubeňourů :-) rybar@nejlevne­ji.com Můžete taky mrknout na stránky www.nejlevneji.com - teprv začínáme.A pokecáme o tom. Díky Jirka

Reklama

Reklama

Reakce:

penda
4752 příspěvků 08.02.06 15:03
Jak se zbaví...

ženská zbytečných 90 kg navíc, to je známé, ale jak chlap?…;o)))
Jsi dobrý, Jurášku.....

Labužník Jana.Q02
129 příspěvků 10.02.06 10:36
hubnutí

Pokud máte dobrou radu a chcete se podělit, najdete zde vděčné čtenáře. Jen doufám , že to není obligátní rada - nežer! Jinak máte na stránkách dobré koření, dokonce i práškovou hořčici. Musím to podrobněji prostudovat. Zdraví Jana

Labužník Jurasek02
10 příspěvků 10.02.06 11:19
Díky Jani