Recept Pivní, křupavé rohlíky od Ládi Hrušky

(Hodnoceno 4x) Česká kuchyně Do oblíbených Chci uvařit Tisk Na e-mail

Pivní, křupavé rohlíky od Ládi Hrušky

Úvod

Již po několikáté jsem upekla tyto rohlíky, jsou opravdu výborné, dívala jsem se, ale pivní jsem tu nenašla, doufám, že nebudu opět linčována. Myslím, že je znáte také z televize. Jinak, zpětně děkuji za podporu.

Postup

Těsto vypracujeme, 40 min. kynout, rozdělit na 12 částí, vyválet a srolovat (já než je sroluju, potřu rozpuštěným máslem) nechat chvíli nakynout, potřít bílkem s trochou mléka, posypat solí, mákem, nebo kmínem. Na pečícím papíru, pečeme 5-7 min. na 200°C, potom přepnout na horkovzduch, dopéci.


Reklama

Nahlásit recept

  • 31.01.14 vloženo
  • 43151x zobrazeno

Čas přípravy

  • 90 min.

Počet porcí

  • 12 porcí

Ingredience

  • 3,5 hrnku polohrubé mouky
  • 1 žloutek
  • 1 PL mléka
  • 1 KL soli
  • 1 hrnek piva světlého
  • 3/4 kostky droždí
  • velký panák oleje
  • sůl hrubá
  • kmín
  • mák
  • bílek

Doporučená příloha

  • Dají se jíst samotné

Tip redakce

Na AkčníCeny.cz najdete, kde seženete nejlevnější suroviny k tomuto receptu.

Uvařeno uživateli

Vyzkoušel jsem tento recept Přidat hodnocení nebo fotku
Odkaz na uvaření

Zuzka1973 23.10.15 18:34

Já našla recept v kuchařce z Penny a až pak jsem si vzpomněla, že jsou i tady, tak přidávám fotku i ode mě :)
Ale nemám je moc hezké - část mouky jsem nahradila celozrnnou, takže je to na okrajích znát, rohlíky jen vyvaluji malým válečkem, nevykrajuji…
Jinak nevím, jaké byly druhý den… snědly se všechny v jeden den :D
A jsou moc dobré, zase trošku jiné než ostatní (recepty na pečivo nepravidelně střídám, aby nedošlo k zevšednění ;) )

Uvaření se již líbí 1 labužníkovi
Odkaz na uvaření

tettka 14.02.14 19:30

Rohlíky jsou dobré, ale už jsem pekla lepší. Hlavně se nám nelíbilo, že do druhého dne dost ztvrdly.

Uvaření se již líbí 6 labužníkům
Odkaz na uvaření

Ala_V 08.02.14 11:25

No, nemám je tak hezké jako na předchozích fotkách, berte to jenom jako důkaz, že jsem je fakt pekla. Příště se polepším (snad). Postupovala jsem s moukou obezřetně, přidávala postupně, ale nakonec jsem dala vše, jak je v receptu, a bylo to v pořádku. Záleží na mouce, jak pije. Potřela jsem také uvnitř máslem, jak je uvedeno, hezky se loupou. Dobré i na druhý den, jen už ne křupavé. Díky za recept.

Uvaření se již líbí 6 labužníkům
Odkaz na uvaření

tlustá bába 02.02.14 21:11

Úkol splněn. Rohlíčky byly s máslem máslem a postupně s ředkvičkou, šunkou, sýry Gruyére a Bleu d´Auvergne, boursinem z kozího přírodního, pikantní slaninou a nakonec s jahodovou marmeládou. Jsou velmi dobré!
Poznatky: 3 a 1/2 hrnku mouky mi přišlo moc na množství kapalin. Radila bych, dát do mísy 2 hrnky mouky, přidat tekutiny (a vše ostatní) a postupně mouku přidávat, až se těsto nebude chytat mísy. Možná mouka zbude, možná nezbude - mě zbyla. S těstem se pracuje velmi dobře, nelepí se na vál, drží tvar, rohlíky jsou jakoby těžší, střídka je vláčná. Celkem jich vzniklo 12.
Nevydržela jsem to a místo oleje jsem dala rozpuštěné sádlo, místo máslem jsem potírala zase rozpuštěným sádlem - kdo si rád hraje s jídlem - úžasně se potom „loupou“.
Zjistila jsem, že droždí je násoska - zmladila jsem ho vlažným pivem a to vyvádělo …!
Jsem spokojena! Další kousek do sbírky.

Uvaření se již líbí 11 labužníkům
Odkaz na uvaření

Ačraj 31.01.14 13:45

Uvaření se již líbí 8 labužníkům

Diskuse k receptu Pivní, křupavé rohlíky od Ládi Hrušky

Odebírat nové komentáře a uvaření tohoto receptu do upozornění

 Váš příspěvek

Reklama

 
hippolyta
391 příspěvků 19.02.14 08:11

Birkano, je to strucne, ale snad to postaci - zde .

 
birkana
1663 příspěvků 19.02.14 07:46

@hippolyta, dovol „malou technickou“ :?

Pro mnoho lidí je igelit a mikroten jedno a to samé - prostě průsvitná plastická hmota (fólie) o různé tloušťce :think:

 
hippolyta
391 příspěvků 18.02.14 21:19

Jolanko, v pohode, rucne tkanou uterku zavidim :- ). Ja jen, ze spousta lidi se boji „chemie“ uplne zbytecne. Igelitovy pytlik dneska doma temer nikdo nema (my teda jo, diky celozivotni kariere nekterych clenu rodiny ve Spolane), ale obalovat rohlik uterkou a tvrdit, ze je to fajn, ze druhy den se skoro dal ukousnout, to me proste rozesmava. A bujónové kostky pouziva skoro kazdy, jen se to lidi stydi priznat. Asi se stydi, teda. Nebo jenom tady??? (jasne, ze je neperu do vseho, ale obcas ji proste prihodim, protoze proste nemam cas si varit demi glace a zamrazovat). Kouzlo vseho spociva ve STRIDMOSTI, to tady pisu obsesivne uz ponekolikate. Tyhle debaty nemaji cenu, kazdy jsme nejaky, nekdo basti maso a nekdo soju (a nevadi mu, ze kvuli pestovani soji se kaceji destne pralesy), toz necht si kazdy dela, co mu libo.

 
jolana
5064 příspěvků 18.02.14 19:20

Zebulon, mam pytliky celofan s papierom..mi­kroten je mikroten a plasticky je zas daco ine…mno, ja z nich sice strach nemam a ani nemusim mat strach lebo mam domacu tkanu lanovu utierku :lol:

PS: ale chleba v plast. sacku ozaj nie je dobre a zdrave skladovat..
Nejezte pečivo uskladněné v igelitu. Již po 3 hodinách na něm začíná růst plíseň Candida albicans.
 http://www.labuznik.cz/…dravi-43496/

Ja nepouzivam bujon kostky, hlinikovu formu na babovku tiez mam a dokonca aj kuskuseriu mam hlinikovu a pouzivam ju–to len aby bolo jasne ze co vsetko mam nezdrave v dome :mrgreen:…podla mna pisat o poznatkoch a o tom ako to robia iny a preco je predsa fajn, pretoze my ludia sa ucime jeden od druheho..ak nieco mozme robit lepsie, preco nie?! hm?!.. :think:..pekny priklad je prave chlieb.. kolko ludi si uz pecie chlieb doma a pritom mame plne obchody chlebov…

:mavam:
 
hippolyta
391 příspěvků 18.02.14 18:21

Ano, ano - upečené (nebo čertsvé koupené) pečivo po prvním kole konzumace rozdělím na dvě části - jedna do mikroténu a do mrazáku, druhá do mikroténu a do košíku na pečivo, kde je při běžné pokojové teplotě k dispozici momentálním hladovcům. Popřípadě nechám v pootevřeném mikroténovém sáčku dva dny, abych měla dobrý základ pro karlovarské knedlíky. V tom případě dám pytlík do chladného špajzu.

Přijde mi legrační ten děs z mikroténu! Nebo ta hrůza, když někdo hodí kostku masoxu do polívky! Dneska jolana vytáhla dokonce i ručně tkanou utěrku :- ). No, já používám mikrotén, teflon, bujónové kostky a dokonce občas i hliníkovou formu na bábovku. Ale hlavně používám zdravý rozum.

 
jolana
5064 příspěvků 18.02.14 14:02

Birkano, uchovavam v echtovnej doma tkanej lanovej utierke–sama som si tkala pred viac ako 35 rokmi, ledva som na pedale tkacskeho stavu dosiahla :lol:..pecivo uchovavam a ako ty v chlade do papieroveho pytliku na ranajky a ostane po upeceni hned do mrazaku..vlastne ja robim biely chleba a pecivo z bielej muky malokedy..zvacsa z celozrnej psenicnej+ovos+zit­na+vlocky klicky psenice alebo pohanka muka..a do vseho davam rascuu a lanove semienka–tie su uzasne ked ich clovek nahana v puse prehryznut :mrgreen:
Minule som robila biele tieto a su :palec:
 http://www.ploetzblog.de/…hne-vorteig/

 
birkana
1663 příspěvků 18.02.14 13:30
:zed: :zed: :lol: :mavam:
 
casino
4463 příspěvků 18.02.14 12:44
Máma má mísu, my máme mrazák!
:mavam:
 
birkana
1663 příspěvků 18.02.14 12:21

@jolana, @tettka, @hippolyta,

dovolte vysvětlení k použití mikrotenu v mých podmínkách 8o :

pečivo (po řádném schladnutí) uchovávám v bavlněné textilii do večera - pokud vím, že se již konzumovat nebude, uložím zbylé kousky do pytlíku a přes noc uchovávám ve spížní skříňce umístěné ve studené verandě (zimní teploty ve skříňce nepřesáhnou + 8°C, v parném létě + 18°C :cert: ). Chápu, že skladování např. v panelákové kuchyni v teplotách permanentně převyšujících + 25°C je pro pečivo v mikrotenovém pytlíku přímo vražedné :twisted:

Moje domácí pečivo (bílé) se zkonzumuje většinou nejpozději druhý den dopoledne. Pokud ne, osmažím jej v podobě krutonů do polévek a / nebo použiji do knedlíků apod. ;)

 
hippolyta
391 příspěvků 18.02.14 09:58

Co je na mikroténu tak ďábelského? Čerstvé pečivo, vychladlé a uložené do mikroténového nebo celofánového pytlíku, je druhý den určitě poživatelnější, než zabalené do utěrky, určitě ho člověk nemusí trhat zubama jako levhart antilopu (u chleba je to něco jiného, tam střídku chrání kůrka).

 
tettka
11 příspěvků 18.02.14 07:07

Právě, u domácího chleba utěrka funguje pěkně, s pečivem je to už horší, ale pořád je to lepší způsob, než je dát do toho mikroténu :D

 
Ačraj
697 příspěvků 17.02.14 20:09

Do mikrotenového pytlíku nedávám také žádné pečivo, tudíž ani chleba, já někdy přehodím utěrku i na upečený chleba, je vláčný druhý, třetí den, pokud vydrží. :mavam:

 
Cisajda
37 příspěvků 17.02.14 16:29
Rohlíčky

Taky dávám droždí do vlažného piva. :lol: :lol:

 
jolana
5064 příspěvků 16.02.14 17:02

No joo, ako rychlo uschne zalezi nielen od utierky –najlepsia je lanova– ale aj od toho ako rohliky (nie len pivne) zamiesime..cesto tuhe, tuhsie, redsie…ako ich pecieme a o tom aka je muka ani nevravim.. :mavam:

 
birkana
1663 příspěvků 16.02.14 14:06

Milá @tettka, z tohoto těsta peču kaiserky (když náááhodou zbyde pivo ;) ). Pravda, druhý den ztratí křupavost, ale tvrdé nejsou. K snídani či dopolední svačině jsou dobré. Uchovávám je do úplného vychladnutí v utěrce, na noc putují do pytlíku. Tak si zachovají svou vláčnost.

Asi hodně záleží na tom, jak jsme na „čerstvost“ nároční :jazyk:. Někomu den staré pečivo vadí a někdo jej má raději - mám vyzkoušeno na návštěvách. Chcete-li úplně čerstvé, pečte denně z menšího množství :idea: :mavam:

 
tettka
11 příspěvků 15.02.14 21:47
Ačraj

Prosím o tykání ;).
Do rána zbyly tři kousky, zabalené v utěrce, dělám to tak vždycky s domácím pečivem. Mám zkušenost, že utěrka je lepší než třeba mikroténový pytlík. Zbylé rohlíky se sice daly ukousnout, ale byly fakt dost tvrdé.

 
Ačraj
697 příspěvků 15.02.14 15:33

Tettka, Já 12 rohlíků ztvrdnout nenechám, raději je sníme. :potlesk:

Dejte do placu ty Vaše - lepší, ráda je vyzkouším. :mavam:

 
Ačraj
697 příspěvků 04.02.14 15:57

Také mě docela překvapilo, že i druhý den se dá jíst, oproti těm kupovaným gumákům. ;)

 
tlustá bába
1202 příspěvků 04.02.14 09:47

Pozor! Zbyl jeden rohlík, trochu se zatoulal. Celou dobu na ošatce, včera večer skončil v mikrotenovém pytlíku… a dnes ráno byl bez problému k jídlu. Jestli se nepletu, je čtvrtého.

 
tlustá bába
1202 příspěvků 02.02.14 22:30

Zajímá mě, jestli je to k jídlu a kolik to dá práce.
Tyhle rohlíky jsou k jídlu a to velmi a jsou v podstatě bezpracné. Líbí se mi to moc.
Ještě bych do toho zkusila zavinout libovější anglickou slaninu, třeba.
Zkusila bych to i modelovat, je to takový pěkný těsto. :mavam:

 
Ačraj
697 příspěvků 02.02.14 21:51
Pivní rohlíky

Tlustá bába, máte je také vydařené, to mně velice potěšilo, jaký úspěch jsem tady s nimi sklidila, 8 labužníku!!! :palec: Je pravda, že mouky na množství tekutin je hodně, poprvé jsem cvrkla více mléka, potom jsem dávala jen tři hrnky mouky, receptů na pivní rohlíky je hodně, jen zde na Labužníku chyběl. Místo oleje i máslo, potírat se mohou rozkvedlaným vajíčkem s trochou piva, nebo z tohoto těsta udělat dalamánky s rozsekanými škvarky. Zjistila jsem, kdo recept Láďovi poslal, možná, kdybych si odpustila Láďu Hrušku, prošlo by to bez problému, i když na Jarču je nějak zaostřeno. :roll: Už ji nevytočí.. :mavam:
Recepty se mohou předávat v podobě ústní slovesností, tudíž původní zdroj nemusí být uveden, ale to se zase opakuji.

Příspěvek upraven 02.02.14 v 22:54

 
casino
4463 příspěvků 02.02.14 11:20

No, ještě aby vaše psaní bylo objektivní, tak v něm postrádám něco ve smyslu toho, co píše v poslední větě @Dadooa 01.02.2014 8)

Věc „Hruška“
Jak pýýýšu nižejc, upekl jsem dva chleby a dovlíkl je na zabíjačku…
V první fázi dostal každý účastník zájezdu do huby po jednohubce…
S hodnocením se tůůůze šprajcovali a nechtěli se vyžvejknout, patrně z obavy, aby „dědka“ neurazili…
Nakonec, po velkém obkecávání, že oba produkty jsou OK, se 15 (vč. řezníka) ze 20 přítomných vyjádřilo že ten BÍLÝ (Hruškův) jim chutná více :palec:
V druhé fázi, když došlo při podávání, na zabíjačce prvního jídla - mozečku, tak hlasovali hubama jednoznačně pro „Hrušku“!!! Pro mě to bylo velké zklamání, když z ošatky napřed zmizl „Hruška“ a až potom zlikvidovali i „Ačraj“
Já bych na prvním místě sežral Ačraj, ale co naděláte…, „vox populi vox dei“, že? :)
Tož tak to bylo… :mavam:

Edit:
Oprava data u odkazu na @Dadooa

Příspěvek upraven 02.02.14 v 23:06

 
Eja
3788 příspěvků 01.02.14 13:06
:hug: :hug: :hug: :kytka:
 
jolana
5064 příspěvků 01.02.14 13:04

Aj tak je zaujimave ako sa ludia vracaju k svojej podstate, sice zrno si nevypestujeme a sami nevymlatime, nenamelieme ale aspon ten chlieb si napecieme a to je uzasne predsa..viete ze take klasky psenice v dome prinasaju stastie?..ono totizto su najlepsim indikatorom ovzdusia, ak vam klasky vlhnu vetrat, plesneju-je v dome vlhko, ak sa susia je sucho a ak vam ich napadnu cerviky tak upratujteee..klasok by mal vydrzat roky.. :mavam:

 
reladis
73 příspěvků 01.02.14 10:48
rohlíky od Ladi

Tak jsem se po dlouhe dobe podivala na Labuznika a zasnu!!! Co vsecno se za tu dobu zmenilo. Zadna ucta, vyhrozovani, nerespektovani nazoru jinych. Uz to moc o vareni ani neni.
Nikdo nikoho nenuti varit to, co vidi v TV. Ale domnivam se, ze pokud vidim recept a chci diskutovat, tak jej nejprve vyzkousim. Napadate Hrusku a jsou to recepty jinych. On Vam jenom dava inspiraci. Takze pomlouvate nekoho, koho vlastne vubec neznate.
Ja jsem nedavno byla u sve kamaradky a ta prave vytahla " Hruskuv " chleba z trouby. Do teto doby jsem jeho porad nevidela a zasla jsem, jak ten chleba je dobry. Urcite lepsi, nez z nekterych pekaren…pokud je pravda, ze tam davaji plesnive zbytky.
Pecu si chleba sama od te doby, kdy po prijezdu do CR me chleba chyta plisen. A tak se z radosti vrhnu i na rohliky, ktere delam jiz davno podle nasi kolegyne Soni. Vsechny zdravim a venujte se radeji vareni. :D

 
Dadooa
268 příspěvků 01.02.14 09:43

Babicovy recepty nejsou o nic horsi nez vsecky jine.
Jediny problem je v tom, ze on vsecko sprasi.
Cili problem je v diletantovi a ne v receptech ;-)

PS. Vyhrozovani zverejnenim soukromych zprav je ponekud pod pas, nezda se ti?

Příspěvek upraven 01.02.14 v 09:45

 
tlustá bába
1202 příspěvků 01.02.14 02:04

Láďa je inspektor, di je „kuchta“ a já jsem tuplovaný debil!
Vynadala jsem dadooa, protože se mi zdálo, že zbytečně vyostřila diskuzi.
Takže - abych nebyla (nebo byla) debil na třetí:
Ačraj! Tři poslední řádky ve svém příspěvku 18.26 hod. sis mohla odpustit. Di se Tě nedotkla ani slovíčkem!
Nevadí mi, když se tu (a třeba i ostře) dohadujeme o vaření, ale osobní invektivy tu nemají co dělat.
Moc se mi líbí, co napsaly Jolana a Zuzka!
Láďa neláďa, pojďme to vyzkoušet - a pak mu třeba můžeme napsat ostrou nótu. Osobně jsem si na to už koupila pivo.
Ačraj - opravdu vážně a upřímně - ty rohlíky jsou překrásný!!!

Příspěvek upraven 01.02.14 v 02:05

 
di
2451 příspěvků 31.01.14 22:00

Jo, hippolyto, s tou pavlačí máte pravdu.
A pro Jarču - o to neobtěžování jsem vás prosila já. Nebo snad chcete, abych zde zveřejnila vaše „veselé“ soukromé zprávy, které jste mi psala? Asi ne, že - osobně bych se styděla za vás.

 
hippolyta
391 příspěvků 31.01.14 21:16

Jak na pavlači, ještě, že tu nemáme zvuk :- )). Ale ty rohlíky vypadají skvěle.

 
Ačraj
697 příspěvků 31.01.14 20:31

Jsem si jistá, že jsi opravdu ta obyčejná kuchta od plotny, jak jsi mi psala. Že bych tu měla problémy se všemi? Že o tom nevím. :think: Již jsem Ti několikrát psala, aby ses mě vyhýbala obloukem, nemám zájem o tvou přízeň, ani rady, nevšímej si mě a di.di.di, přeci víš kam. :cert:
Opravdový potravinový inspektor? Tak to už se nedivím vůbec ničemu. :roll:

 
di
2451 příspěvků 31.01.14 19:51

No, Jarčo, sice jsem obyčejná kuchta od plotny (obvykle se tímto způsobem ráda shazuju a nemůžu za to, že někdo nemá smysl pro ironii a vezme mě vážně), ale taky profesí právě opravdový potravinový inspektor (ne samozvaný, jako Láďa, který o tom nic neví), takže trochu tuším, jaké potraviny se na našem trhu nacházejí.
P. S. Nesmíte tolik vážně brát ty Labužnice, které už odešly. Jak jsem se tak průběžně koukala do jiných diskusí, máte tu problém skoro se všemi, kteří vás vysloveně nechválí, takže chyba asi nebude v nich, že. Zkuste se trochu ovládat a být sebekritická, pomůže to.
Jo a pro ostatní - máte pravdu - slyším „Láďa Hruška“, rozbliká se mi varovná kontrolka „tudy opravdu ne“.

Příspěvek upraven 31.01.14 v 20:27

 
Ačraj
697 příspěvků 31.01.14 18:34

Takových inspektorů je zapotřebí více, jak vidíš, jakými sajrajty by nás krmili, není nad to, si uvařit doma, vím co do toho dám a jím to s chutí. :potlesk:

 
Zuzka1973
2067 příspěvků 31.01.14 18:28

@di @gmp V pohodě… to není jeho osobní recept, to mu jen posílají diváci a on to za své jen vydává… Pivní rohlíky peču a nenechte se odradit: jsou výborné :palec:

EDIT: Ačraj mě s vysvětlením předběhla :mavam:

Příspěvek upraven 31.01.14 v 18:29

 
Ačraj
697 příspěvků 31.01.14 18:26

Nemusíš se bát, udělej, vyzkoušej, tyto rohlíky nevymyslel sám Láďa Hruška, ale lidi mu tyto recepty posílají a on je pouze ukázkově vytvoří a tím naznačí, jak se dá i levně, chutně uvařit, či upéci třeba zrovna tyto rohlíky, jsou opravdu výborné, křupavé, dnes pekla a mám poslední tři, měla jsem návštěvu a kdo nemá TN.cz, všichni chtějí recept. Recept se nijak neliší od rohlíků, které tady již jsou a nemusí být ani tak výborné, jako tyto. Na „di“ nereaguji, sama mně psala, že je obyčejná kuchta od plotny a tady ze sebe dělá HOGO - FOGO. Mě stačí, co mi o ní říkali Labužnice, které raději už odešly. :mavam:

 
casino
4463 příspěvků 31.01.14 17:59
Vy dva, na Hrušky mi nešahejte!!!

Právě se chystám ztrapnit na TOPkách :oops:
Před časem se tam objevil levný chlebík od Hrušky a já se do rcp (po zkušenostech s chlebem od Ačraj) i do aurora (po zkušenostech s ním co by záchodkovým inspektorem) opřel takovým způsobem, že by si od něj pes kůrku nevzal a ještě místo patníku použil… :mrgreen:
Chleba se totiž dělá pouze z hladké pšeničné. A jaký to může být chleba bez žita, že?!!!
Ptáte se jaký?
VÝÝÝÝÝÝÝÝBORNÝÝÝÝÝÝ :palec:
Už mám zaděláno na 2 chleby u příležitosti zítřejšího prasečího krveprolévání… Upeču 1× Ačraj a 1× Hrušku a zítra nechám mančaft aby posoudil, který je lepčččí :nevim:
Tak a fčíl se du historicky znemožnit na TOP :)

 
gmp
1603 příspěvků 31.01.14 17:01

… ale jináč se Ti ty rohlíci povedli :D

 
gmp
1603 příspěvků 31.01.14 16:48
-

Má alergie na tzv. „inspektora“ je silnější než já. Je mi to líto, vím že nejsem objektivní…

 
jolana
5064 příspěvků 31.01.14 16:30

Di, a keby si nevedela od koho recept a ochutnala dakde od dakoho po ceste? :think: :mrgreen: :mavam:

 
di
2451 příspěvků 31.01.14 16:16

Mamulo, nezkoušela, ale již uvedený zdroj mě odrazuje. Před časem jsem kdesi (snad na streamu) viděla nějaký recept (a pár reportáží) od tohoto pána, a to mi stačilo k rozhodnutí, že touto cestou se opravdu nedám. Nevařím nijak excelentně, prostě tak nějak normálně, ale tohle, to mi prostě domů nesmí.

Příspěvek upraven 31.01.14 v 18:09

 
mamula
129 příspěvků 31.01.14 15:08
Rohlíky pivní

Ahoj di, už jsi zkoušela tyto rohlíky? Já se na ně zítra chystám, jelikož na fotce vypadají skvostně. Jak budou chutnat nevím, ale po degustaci dodám komentář :mavam:

 
di
2451 příspěvků 31.01.14 14:22

Láďa Hruška, to je ten legendární tragéd z TV Noha, co vaří samé šmakulády? (Na televizi se nekoukám, proto se ptám.)
P. S. příště sem dejte něco dobrého od Jirky Babici, ten má taky fajn recepty.
Ach jo.

Vložit nový komentář

Reklama

Dnes doporučujeme: Koláč a la piňa colada


Reklama


Reklama

Nejlepší recepty

Jarní špenát zapečený se sýrem Jarní špenát zapečený se sýrem
Gratinované brambory (DIA)* Gratinované brambory (DIA)*
Francouzské kmínové sušenky Francouzské kmínové sušenky
Marinovaná kuřecí křídla Marinovaná kuřecí křídla
Brambory zapečené s brynzou Brambory zapečené s brynzou

Naši partneři

Vitalion

zdraví, nemoci, léčení
www.vitalion.cz

eMimino

těhotenství, děti, rodina
www.emimino.cz

Recept na jídlo

recepty, jídlo, vaření
www.receptnajidlo.cz