Recept Bábovka s vůní perníku

Do oblíbených Chci uvařit Tisk Na e-mail

Bábovka s vůní perníku

Postup

Formu na bábovku si vymažu máslem a vysypu hrubou moukou.

Všechny sypké přísady zamíchám, postupně přidám vejce a tekuté přísady a prošlehávám metličkou. Nakonec přidám nasekané ořechy. Naleji do formy a peču při 160° C asi 50-60 minut.

Na závěr bábovku poleji domácí čokoládovou polevou (tabulka hořké čokolády rozpuštěná s kouskem tuku ve vodní lázni) a ozdobím půlkami ořechů.

Další recepty na Bábovka

Recept je z kategorií: Bábovky Moučníky


Reklama

Nahlásit recept

  • 16.02.13 vloženo
  • 4081x zobrazeno

Čas přípravy

  • 1 hod

Ingredience

  • 2 hrnky polohrubé mouky
  • 1 hrnek cukr krystal
  • 1 kypřící prášek do perníku
  • 1 vanilkový cukr
  • 2 vejce
  • 1 hrnek oleje
  • 1 hrnek mléka
  • 3 lžíce hořkého kakaa
  • 1/2 hrnku sekaných ořechů
  • + čokoládová poleva
  • + hrst líkových nebo vlašských ořechů

Tip redakce

Na AkčníCeny.cz najdete, kde seženete nejlevnější suroviny k tomuto receptu.

Podobné recepty

Uvařeno uživateli

Vyzkoušel jsem tento recept Přidat hodnocení nebo fotku
Odkaz na uvaření

Cimrushka 18.06.14 11:14

Vuliusku, děkuji za zastání. V jednochosti je krása, též nemám ráda, když je recept napsán 4× delší a složitější… Za chyby se omlouvám, budu si dávat majzla… Uznávám, že mám jiné přednosti, než psaní slohů z bezchybnou gramatikou :-) Pěkný den!
PS: Tuto bábovku jsem po návalu upřímné kritiky už radši nikdy nepekla a péct nebudu. Bohužel mi Bikrana a Zébulon leží v žaludku do teď :-((

Odkaz na uvaření

Vulius 10.06.14 14:11

Mě se náhodou tento popis receptu líbí,je stručný a krátký a to je na tom právě to lepší.Něž si číst dlouhé nepochopitelné recepty.Jo a stěma chybičkama to nevadí,každej se občas splete.Nikdo není dokonalý.A podle mě by jste v těchto komentářích měli psát,jak chutnala,nebo jak se vám pekla.A ne ji tady chuděru ztrapńovat.Je to její život a její boj.Tak ji nekritizujte!!

Odkaz na uvaření

Vulius 10.06.14 14:11

Mě se náhodou tento popis receptu líbí,je stručný a krátký a to je na tom právě to lepší.Něž si číst dlouhé nepochopitelné recepty.Jo a stěma chybičkama to nevadí,každej se občas splete.Nikdo není dokonalý.A podle mě by jste v těchto komentářích měli psát,jak chutnala,nebo jak se vám pekla.A ne ji tady chuděru ztrapńovat.Je to její život a její boj.Tak ji nekritizujte!!

Odkaz na uvaření

Cimrushka 09.03.13 21:39

Dnes jsem bábovku pekla. Neměla jsem kypřící prášek do perníku, tak jsem použila půlku pytlíčku obyčejného kypř. prášku, asi 5 kapek rumové esence a 1/2 lžičky mleté skořice. Místo 1/2 hrnku posekaných ořechů jsem přidala tabulku nasekané hořké čokolády… Takže dnes bude prozměnu bábovka čokoládová :-)

Uvaření se již líbí 6 labužníkům

Diskuse k receptu Bábovka s vůní perníku

Odebírat nové komentáře a uvaření tohoto receptu do upozornění

 Váš příspěvek

Reklama

 
Cimrushka
21 příspěvků 09.07.14 11:44

Holky,
přeju Vám všem hezký den a doufám, že si dnes něco dobrého uvaříme a potěšíme tím naše strávníky. Naposledy se omlouvám za blbé komentáře u receptů, nepatří to sem, ale aspoň jsme si to všechno vyříkaly… :-) A já vařím dál podle mého oblíbeného Labužníka :D Jolano, díky za optimismus :hug: Mějte se všichni fajn, přeju dobrou chuť k obědu :mavam:

 
jolana
5064 příspěvků 19.06.14 22:55

@Alis, ako net dokaze vykuzlit hrejivy pocit :mrgreen:..len aby bol realny :lol:

 
Alis
2617 příspěvků 19.06.14 22:39

Na soukromou zprávu jsem odpověděla soukromou zprávou :-)

Ano, nemá to co dělat s receptem, souhlasím, stejně tak jako mnohé jiné příspěvky zde. Ale zase to čistí stojaté vody :-)

Jol, díky, díky tobě jsem vyhrála sázku a ten pocit hřeje.

A.

 
Eja
3794 příspěvků 19.06.14 12:48
Já jsem právě použila "nahlásit" na celou diskuzi

A ať se adminka rozhodne sama.
Už jsem zažila na Labu dost debat zralých ke smazání, a tahle mezi ně podle mne patří. Víc než mnoho jiných.
Co tady C. píše, patří podle mne do profilu - a možná ani tam ne.
Nemluvíc o tom, že tohle a to, co tady plodila Soira, se trochu podobá a s JÍDLEM to nemá nic společného.
Dámy, omlouvám se.

 
jolana
5064 příspěvků 19.06.14 12:45

@Cimrushka SNAD ze ti dakto berie zivot ani radost zo zivota dakym komnetom 8o –musis uznat ze to je totalna blbost..ak by sme mali kazdy pisat co nam je, tak nebude tomu konca kraja lebo co clovek to osud, ha?! :think:..navyse sa nikomu nemusis vnucovat–kazdy tu ma rovnaky priestor a presne tak ako ma kazdy svoje miesto realne na zemi a realne sa o neho snazi, usiluje a zije se vsim vsudy je to tak aj vo virtualnom svete..a nefnukaj uz, usmej sa- aj svet sa nna teba usmeje.. :mavam:

 
birkana
1663 příspěvků 19.06.14 12:34

Uvař čočkovku, přeji dobrou chuť :mavam: :kytka:

P. S. Nenapadlo tě změnit lékaře? Přepošlu ti zprávu, co jsem psala Alis. Možná najdeš inspiraci ;)

 
Cimrushka
21 příspěvků 19.06.14 12:29

Jo a Birkano, hyenismem jsem myslela to vysmívání se duševně nemocnej za to, že píšu stručně a bohužel občas s chybama a za to, že mám kecy, bráním se a možná i útočím… Má doktorka je zralá sama na psychiatrii, dvěstěkilová samice bez soudnosti a nejradši by mě viděla zavřenou v kleci a pod vlivem léků, abych nemohla přemýšlet… Život je prostě boj, proto se nebudeme hádat kvůli malichernostem a já si jdu už konečně uvařit čočkovou polévku, už je odmočená čočka a já mam hlad jako vlk! :mavam:

 
Cimrushka
21 příspěvků 19.06.14 12:14

Tak už naposledy (SNAD!!)
Falešné sebevědomí určitě nemám a pod psychofarmaky nejsem, páč to, co by měl brát člověk s mojí chorobou (následky klíšťové encefalitidy v podobě schyzofrenie a těžké lability), je Americký lék používaný už jen v Evropě, člověk po něm jen leží, nemluví, nepřemýšlí, pomočuje se, maminkám sebrali děti, protože se o ně nezvládaly postarat, ženy nemají menses, ale 30 kg nadváhy… Mám psát dál? To radši dusím všechno v sobě a chodím na odblokovávání energií. Je to lepší než bejt mrtvá duše v živém těle. Takhle aspoň můžu denně vařit, zapojovat se do diskuzí a popř. si vyměním názory. Pro mě je důležitých spousta jiných věcí, než Labužník, ale i tak bych sem ráda občas jukla a něco se přiučila ;) Tak už mě nechte žít a já se kvůli těm, co mi za to stojí budu víc snažit!! :andel: Pokud mi teda dáte šanci, vnucovat se nebudu… Hezký zbytek dne*
PS: Zébulon, já to strávim :D

 
Eja
3794 příspěvků 19.06.14 11:36

@jolana Jol :kytka:
Co tu psala, patří do profilu, a ne do diskuse k receptům.

Příspěvek upraven 19.06.14 v 11:37

 
jolana
5064 příspěvků 19.06.14 10:46

.. o nicom..
PS: zdrave sebevedomi na nete? preco by ho nemohla mat mi nie je jasne,,,na nete ho ma kazdyyyyy… niekto menej, niekto viac a kazde to netsebavedomie ma ine zaklady Alis, ze ano?!..presne tak ako ho ma cimrushka a ako vidim/citam aj na citovom vydierani–da sa to tak kludne nazvat s dovolenim a prepacenim a bez zbytocneho humbuku…takze zas o nicom.. a ja som Caesar! :mrgreen:

 
birkana
1663 příspěvků 19.06.14 07:57

Odpověď Alis jsem zaslala přes SZ. S vařením to nemá co dělat :idea:

 
Alis
2617 příspěvků 18.06.14 21:02

Tedy Birkano, netušila jsem, že mě ještě někdy něco donutí vyjadřovat se na Labu. Ale tohle je vrchol nevkusu.

Dokážu pochopit celý tvůj příspěvek a v podstatě bych s ním i souhlasila, ale ta závorka je nepřijatelná. Co to je „falešné sebevědomí pod vlivem farmak a lékaře“?

Děsí mě tvoje „zdravé“ sebevědomí pod vlivem sklenky vína, hrnku kávy nebo momentální hladiny hormonů

 
birkana
1663 příspěvků 18.06.14 19:33

@Cimrushka, nejsem potěšena, že ti ležím v žaludku :x Máš-li (jakýkoli psychický) problém a my jsme se k tobě zachovali/y jako hyeny, pak se za sebe omlouvám :kytka:

Na druhou stranu - kdybys to napsala rovnou, možná bychom to omluvili/y. Přečti si znovu celou diskusi, např. tvoje příspěvky z 16. 2. 2013 :pocitac: Kdo byl sprostý a kdo koho urážel? To už není o sebevědomí (byť falešném pod vlivem farmak a lékaře) :think: Máme tě omlouvat a ty budeš útočit? To snad nemyslíš vážně :evil:

Máš pravdu v tom, že nikdo není dokonalý. Ale tolerance musí být na obou stranách a ani jedna strana si ji nemůže vymáhat ve svůj prospěch. To by ti jistě potvrdila i tvoje lékařka - zkus jí tuto diskusi nechat přečíst, ona se k tomu jistě vyjádří. :mavam:

 
hippolyta
392 příspěvků 18.06.14 19:22

Ale Cimrushko, ja myslela, ze uz jsme si to vysvetlily a i se smirily - viz diskuze u jineho tveho receptu tady ! Neklesej na mysli a nezapominej :- ). Me ta nase tehdejsi debata nakonec prisla hezka a jestli jsem se te nejak moc dotkla, tak se znovu omlouvam, ale v psanem svete internetu bohuzel clovek nema vsechny informace. Zdravi zébulon v prestrojeni.

 
Cimrushka
21 příspěvků 18.06.14 10:13

Milá Di, naivně jsem si myslela, že Vás (myslím Labužníky) po půl roce ta škodolibost přešla. Jak jste si mohli všimnout, na Vaše přání žádné recepty nepřidávám, nic nekomentuji a myslím si své. Opět se projevuje hloupá česká povaha… Vysmívat se psychicky nemocnej holce s vážnym poškozením mozku je ubohé, trapné a minimálně na rozkopnutí úst. Jediné, co mě mrzí, jsou chyby, které bohužel k mému onemocnění patří, protože se špatně soustředím. Ale za své sebevědomí se fak nestydím, roky chodím na psychiatrii a snaží se mi tam to sebevědomí zvednout, takže by jistě má doktorka zatleskala, že tady nesedím a nebrečím, ale bráním se. Ráda bych se setkala s pár lidma osobně, aby viděli, jaké jsou hyeny, když prudí do postiženého člověka. I s vážnou nemocí snad mám právo žít a občas se zůčasnit nějaké debaty, nebo přidat recept :! Nikdo totiž nejsme dokonalej a tolerance je základ života, jinak bychom se tady všichni povraždili jak zvířata… Tak už si najděte jiné téma než mojí bábovku a gramatiku a co kdyby jste pro změnu třeba někoho pochválili??? To by měl dotyčnej potom hezkej den, že? Tak i Vám všem přeju hezkej den a neodsuzujte, ale pomáhejte. Vždycky na tom můžete bejt stejně, nebo taky hůř… :andel:
Pro jandule02: Recept je od mé babičky z jejího sešítku, používá se na „duritky“ a né hrnky, to je tam napsáno pro mladou generaci, která už duritky nepoužívá :) Jedna duritka =´1,5 dcl A žádnou hrnkovou kuchařku nemám, tudíž recept není opsaný, ale zděděný od babi. Péct to nikdo nemusí, však jsem se už tenkrát omluvila. :nevim:

 
Labužník jandule02
1089 příspěvků 11.06.14 13:03

Je úžasné, kolik řečí lze nadělat kolem obyčejné bábovky hrnkové - olejové. Spíš mě zajímá, co vedlo autorku k tomu, aby opsala z hrnkové kuchařky tento notoricky známý recept. Jestli s ořechy či čokoládou nebo s něčím jiným - to už je asi jedno.

 
di
2451 příspěvků 10.06.14 20:51

No, každopádně já osobně mám svědomí čisté - nezúčastnila jsem se. :-D

 
daduuja
1133 příspěvků 10.06.14 20:47

Jsem si hned myslela, že nic, ale legračního na tom nevidím nic ani z jednoho úhlu pohledu, spíš mi to přijde smutné z obou stran.

 
di
2451 příspěvků 10.06.14 20:42

Vlastně nic, jen mi to přišlo legrační.

 
daduuja
1133 příspěvků 10.06.14 20:21

Di, a co dál jsi chtěla svým příspěvkem říct?

 
di
2451 příspěvků 10.06.14 19:58

Tenhle recept jsem našla náhodně, díky komentáři k uvaření z dneška ze 14:11. Pěkná diskuse, taková povědomá. A to ještě ten poslední komentující netuší, jak recept vypadal původně…

 
bocianka
528 příspěvků 18.02.13 15:33

V Písku to dopadlo dobře. Všichni se pobratřili a padli si kolem krku. Nejasnosti se vyjasnily a teď jsou kamarádi. Nemyslím to ironicky, oni jsou opravdu kámoši.

 
radium
34 příspěvků 17.02.13 21:51

…a co se v Písku přihodilo, že všichni (pokud vím) přežili? ;)

 
gmp
1603 příspěvků 17.02.13 17:50
:D :potlesk:
 
casino
4463 příspěvků 17.02.13 10:10
Už to kotě netopte...

…a nechte to plavat :)
A mně je zase nevzpomenouti si na ohlas na jeden z mých prvních recepisů na LABU:

:oops: :) :mrgreen:

Re: Špagety po uhlířsku (alla carbonara jak mě naučili v Itálii)
Na někoho kdo setřel Mistra Klímu jak malého kluka, dost poslabší kuchařské výtvory. Miloš
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

 
gmp
1603 příspěvků 17.02.13 09:40
-

…a řekl Pán: „Nechte maličkých přijíti ke mě…“ Já si maně vzpomínám na své začátky na Labu kdy jsem jel na setkání v Písku, vyzbrojen řeznickou sekerou, za účelem porážky Mánka, Manany a Karmínka. Se zámyslem nasekat je do jitrnic.

 
Zuzka1973
2071 příspěvků 17.02.13 09:17

@birkana :oops: Už se to nestane… :oops: Nechám už větrné mlýny napokoji… :mavam:
Já jsem se jen „polopatě“ snažila autorce „přeložit“ Zébulina slova… aby pochopila, že Zébulon po ní nechce nic špatného…

 
birkana
1663 příspěvků 17.02.13 08:22

Zuzko, mám pocit, že zde plýtváš dobře míněnými slovy. Sebevědomé, arogantní a nevychované stvoření (soudím tak podle odpovědí směřovaných na @zébulon ) si prostě bude stát za svým a bude mít PRAVDU a všichni okolo jsou jen hloupí nedoukové :cert: :cert: :cert:

 
gmp
1603 příspěvků 16.02.13 23:01
-

Děvče, děvče, už za použití výrazu „ingredience“ máš u mě VELKEJ ČERNEJ PUNTÍK. Tajdle příkladně píšeš:„Všechny ingredience zamíchám, prošlehám metličkou, naleji do formy a peču při 160° C asi 40 minut.“ To jest všechno co jsi napsala do surovin včetně polevy a hrsti vořechů! Dál pak v surovinách uvádíš čokopoleva! Co to je, jak ji dosáhneš. V postupu hovoříš o DOMÁCÍ. Nebudeme tedy předpokládat, že domácí je ta co máš doma uskladněnou, koupenou v krámě.
PS: Zébulon je moudrá a laskavá žena, nebylo by od věci se podivat na její tvorbu a pak teprve…

 
tlustá bába
1202 příspěvků 16.02.13 21:40

To nic, to jsem měla zas nějakou ataku hlubokomyslnosti. To mě přejde. :mavam:

 
Eja
3794 příspěvků 16.02.13 21:21

Generačním problémem bych to asi tak úplně nenazvala. Zrovna v pořadu, který zmiňuješ, jsem viděla dámy 50+ vařit tak, že se mi protáčely oči údivem :mrgreen:
S věkem to nemá nic společného - pokud mne někdo zkritizuje, tak je sprostý, hloupý etc.etc. - tak to není jen výsada 30- :P
Tereza už určitě drží v ruce košťátko a vyráží mazat - ale mohla by to vzít i s receptem :)
Z pohledu vaření - jsou určité technologické základy, bez kterých to jde jen velmi těžko a pokud je někdo znát nechce, jeho problém, nebo spíš jeho strávníků. :mavam:

Příspěvek upraven 16.02.13 v 21:21

 
tlustá bába
1202 příspěvků 16.02.13 21:10

Zuzko, myslím, že to je možná i generační problém (nebo co to je, říká se v tomhle spojení „problém“?, asi rozdíl, no, to je jedno, určitě mi rozumíš).
Když si vzpomenu, jak jsem byla pitomá a naivní (což mi, ovšem, vydrželo)! Pravda, uměla jsem vařit. Ale tehdy to bylo NORMÁLNÍ a rozumělo se to samosebou.
Ukaž mi dneska dvacetiletou holku, co pobíhá po kuchyni s jedním cvrčkem v ruce, druhým za zadkem, na plotně patlá kašičky a vyvařuje plíny!
Jsou jiní. Hlavně jsou sebevědomí. Měli jsme my nějaké sebevědomí? Prdlačku! Možná to dotáhnou dál, než my, i když zrovna nevím kam. Jediné, co jim mám za zlé, že jsou zhusta dost blbí a hlavně povrchní. Ne všichni, samozřejmě.
Což mi připomnělo, že jsem viděla (myslím na Seznamu, jak jsou tam ty nabídky, pusť si video, dozvíš se, komu koukaly prsa) nějaké děvče, co se přihlásilo na Primu do soutěže (jak se týden střídají při vaření) a TO TEDA BYL NÁŘEZ! A myslím, že to potvrzuje to, co jsem tu teď napsala. Nechybělo jí sebevědomí. Já bych se nepřihlásila ani za střízliva.
@zébulon
Ještě, že tu máme ty náčelníky, viď, musíme si je hýčkat! :mavam:

 
Zuzka1973
2071 příspěvků 16.02.13 20:30

@Eja Já umím být ale narozdíl od autorky sebekritická… ;) :mrgreen:
Snažila jsem se jí poradit a je stejně jen na ní, zda to pochopí a využije…
A já musím říct, že v šestadvaceti už jsem byla v kuchyni poměrně ostřílená… dvě děcka, manžel… Jenže já se nebránila přijmout radu, ať se týkala čehokoli…
A není to ode mne pěkné… ;) Je to ode mne jen pokus o boj s větrnými mlýny… Víš, já jsem pořád tak blbá, že si myslím, že po dobrém se vše zvládne líp… A že kdo po mě kamenem… :nevim:
Zébulon má pravdu, to je jasné všem, kdo se snažíme své recepty prezentovat bez chyb, protože nám na nich záleží… teď je řada na autorce, aby to pochopila také, že když recept vloží halabala, se zkratkami a chybami, je to pro čtenáře signál, že to asi nebude nic moc, když ani autorovi nezáleží na tom, aby to bylo napsáno reprezentativně 8) Taková nedbalost dokáže zazdít spolehlivě i ten nejlepí recept na světě…

@casino i to je možnost… :mrgreen: Tu bych nechala v záloze pro případ, že moje rady nebudou pochopeny správně… :kytka:

Příspěvek upraven 16.02.13 v 20:32

 
zébulon  16.02.13 20:26

Děkuju ti náčelníku, že ses mě zastal :- )!

 
Eja
3794 příspěvků 16.02.13 20:10

No, pročetla jsem všechny recepty :think: cibule do studené vody, prášek do pečiva rovnou se všemi tekutými surovinami, nesrozumitelné postupy, jedná pravopisná chyba vedle druhé, atd.atd.
A autorka těchto perel bude Zébulon posílat do základní školy, když pominu ostatní invektivy :twisted: Zuzko, je to od Tebe moc pěkné, ale pokud ve 26 letech po 10 letech partnerského vztahu někdo tvoří toto - viděla bych to na teplou náruč Mimibazaru :mrgreen:

 
casino
4463 příspěvků 16.02.13 20:03
No, já bych panenku moc nešetřilo...

…za ty zhovadilosti co tu píše :roll:
Chviličku bych jí podrželo hlavičku pod vodičkou a pak bych řeklo: A fffčíl zkus plavat! :mrgreen:
 http://www.labuznik.cz/…elych-vajec/

 
Zuzka1973
2071 příspěvků 16.02.13 19:15

@Cimrushka Svoji radu myslím v dobrém, tak snad se nenaježíš i na mne ;)
Víš, receptu nestačí dát jen ten nápad… ber to tak, že recept je tvoje dílo, kterému jsi vdechla život… Zkus to vzít tak, že je to něco jako tvoje dítě… A nyní zkus se mnou popřemýšlet:
Nápad je na světě, navíc má úspěch u těch, kdo jej ochutnali… určitě máš radost (já ji mám pokaždé). A samozřejmě jej chceš ukázat i jiným, než jen těm v okolí… A jsme u toho:
Prvně název: proč hned „co dům dal“, to není origiální… zkus vymyslet nějaký název buď podle ingrediencí nebo já nevím… ale to si jistě poradíš ;)
Pak podání: musíš se snažit, abys recept podala tak aby každého zaujal hned na první pohled… nebát se rozepsat víc a hlavně se nečerti kvůli té gramatice… vždyť je to tvoje vizitka… Holka, povím ti popravdě, že já bych dala kdoví co za to, kdyby mi v začátcích někdo radil, třeba i jen s tou gramatikou…
A hlavně: ne každá výtka zde je myšlena ve zlém, jde přece o společný web nás všech a přece je snad k pochopení, že to tu chceme mít pěkné :kytka:
Víš, jestli se ti tu zalíbí, třeba ti také na tom začne záležet a sama sem tam upozorníš někoho na chybu, je mi jasné, že chyby utečou každému z nás, ale od toho tu jsme, abychom jeden druhého navzájem upozornili a pomohli si…
Tak zakopej válečnou sekeru a vítej mezi námi… :kytka:

EDIT - Právě pro recepty bez fotky je o to důležitější, jak je vyšleme do světa… mají to o to těžší, aby stihly zaujmout, proto jejich psaní potřebuje větší pečlivost už jen proto, aby někdo dostal chuť na pokrm hned po přečtení i bez fotky. Tak snad tě moje skromě míněné rady nenaštvou… :kytka:

Příspěvek upraven 16.02.13 v 19:25

 
zébulon  16.02.13 18:51

Jezkovy voci! Devce, devce, jestli pokazdy, az uslysis pravdu, budes takhle vyvadet… Napsala jsi recept, mas (ano, porad jeste v nem mas) chyby, tak co se cilis? Mne taky nijak netesi si s tebou dopisovat, ale uhejbat omezeny aroganci nejsem zvykla.

Omlouvam se ostatnim, zase me postihl zachvat touhy udelat svet lepsim. Casem me Tereza vymaze.

 
Cimrushka
21 příspěvků 16.02.13 18:31

Jsi sprostá a hloupá. Doufám, že sis dnešním dnem zvedla své mini ego a zítra si najdeš jiného obětního beránka. Za chybu jsem se omluvila, ale psát si s tebou opravdu nechci, ani ve zkratkách, ani jinak. Až ti bude někdo opravdu ubližovat, tak se ozvi, ale do té doby si zamkni tu svou nevymáchanou pusu. Mam pocit, že sis spletla Labužníka s Facebookem…

 
zébulon  16.02.13 18:19

Kolikrat jsem si rikala, ze me nic uz neprekvapi. A sup, naiva naivni, zase koukam jako puk. Ale dekuju, usmivam se u toho! H. več. př. zeb.!

 
Cimrushka
21 příspěvků 16.02.13 18:10

Můj recept je zde napsaný pro potěšení lidí a na doporučení mých přátel, kteří jsou názoru, že ta bábovka stojí za uveřejnění a ne proto, aby na něj reagovali zamindrákované osoby jako jsi ty. Psaním ostatních se inspirovat nehodlám, ráda si vše píšu vlastními slovy, mám ráda originalitu, né kopírování druhých. Jestli nechápeš zkratky, tak se vrať na ZŠ. Proč nedělat věci jednoduše, když to jde složitě, viď? Taky se tě neptám, proč nepoužíváš háčky a čárky. Fotku přidám těžko, né každý totiž vlastní fotoaparát, nebo mobil s fotoaparátem… Jestli máš ňáký zbytečný, můžeš mi ho poslat a já ti ráda udělám fotečku. Když se mi něco nelíbí, tak si toho nevšímám a neurážim, narozdíl od tebe :* Přeju hezký večer.

 
zébulon  16.02.13 17:41

Zalezi na uhlu pohledu - mne se zase zda, ze ten recept urazi mne. Proc si nedas trochu prace s napsanim? pol. mouka, cukr kr., kypř. pr., etc. Podivala ses pred tim, nez jsi to sem placla, jake recepty na babovky a jak napsane uz tady jsou? Zajimave, neodbyte, treba i s fotkou? Zamyslela ses, jak ve svetle techto receptu vypada ten tvuj?

 
Cimrushka
21 příspěvků 16.02.13 17:25

Nemusíš urážet recept, který si ještě nepekla. Snad mi odpustíte to tvrdé Y… To nic nemění na kvalitě jídla. Stydím se za chybu a omlouvám se. Všem.

 
birkana
1663 příspěvků 16.02.13 17:08

@zébulon To mýchání by snad dalo omluvit pouze u cizince, který se snaží psát česky :think: To ale tento „případ“ asi nebude :evil:

 
zébulon  16.02.13 17:00

Děvečko zlatá, voprav si aspoň to „zamýchám“. Tobě budu jako trouba připadat ráda.

A otázka na adminy - opravdu chcete mít na svém webu recepty téhle kvality???

 
Cimrushka
21 příspěvků 16.02.13 16:54

Ahoj, už sem to takhle pekla 3× a pokaždé byla moc dobrá. Původně jsem dávala 2 a 1/2 hrnku mouky, ale přidáním kakaa a ořechů bylo těsto moc husté. Tak dávam jen 2. Ať se Ti podaří, byla fakt co dům dal a zabodovala.

 
Cimrushka
21 příspěvků 16.02.13 16:50

Čekala jsem, že se ozve ňákej trouba… Číst to nemusíš, přijdeš o hodně :*

 
zébulon  16.02.13 14:57

Ježíši, aspoň správně česky kdyby to bylo. Čtyři řádky, čtyři chyby… Recept radši nehodnotím vůbec.

 
Ačraj
697 příspěvků 16.02.13 14:45
Bábovka

Na dva hrnky mouky, není toho oleje, cukru a mléka příliš :?:

Vložit nový komentář

Reklama


Reklama


Reklama

Nejlepší recepty

Ledový salát s kuřecími prsíčky Ledový salát s kuřecími...
Zelené karí s kuřetem a chřestem Zelené karí s kuřetem a...
Kuřecí prsíčka v plátku šunky Kuřecí prsíčka v plátku šunky
Hovězí znojemská pečeně Hovězí znojemská pečeně
Těstovinový salát s houbami a polníčkem Těstovinový salát s houbami...

Naši partneři

Vitalion

zdraví, nemoci, léčení
www.vitalion.cz

eMimino

těhotenství, děti, rodina
www.emimino.cz

Recept na jídlo

recepty, jídlo, vaření
www.receptnajidlo.cz