Výzva k bojkotu Ahold/Albert

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
 
Z.Vašíček
1 příspěvek 21.12.16 15:06
Výzva k bojkotu Ahold/Albert

Vážení zákazníci, občané ČR, cizinci zde žijící, pracující, studující…případní zákazníci řetězce AHOLD v ČR / SR i jinde, občasní kupci sýrů nejen typu Gouda, masa, másla, piv např. Heineken, Amstel a poživatelé služeb nizozemských firem, obracím se na Vás se svou výzvou

K okamžitému BOJKOTU NIZOZEMSKÝCH POTRAVIN a nápojů, obecně nákupů, zejména v řetězci AHOLD (ALBERT vč. ex-SPAR), různých návazných služeb, ze kterých by mohly mít profit nizozemské firmy, navázané na spol. AHOLD. A to i ze spol. MAKRO, která myslím, se též v leččems zhoršila, nejsem už její zákazník a co slýchávám stále častěji, nejsem sám. Lidé přecházejí např. k JIP či jiným přátelštějším velkoobchodům…

Nizozemci kdysi MĚLI zajímavou kulturu (zejména výtvarnou), i pod nadvládou Španělů, elektroniku (Philips), fotbal (tamtéž - Eindhoven, ale i Ajax aj.), hudbu moderní (Golden Earring, Sailor, Shocking Blue, Focus, Twenty 4 Seven apod.), spisovatele (Anna Franková), režiséry (zavražděný Theo), ale občas jsou i dost neschopní - a především mizerní vojáci - jejich modré přilby jsou spoluvinny nevídaným masakrem v Srebrenici červenec 1995 (ano, Nizozemci jsou vlastně spolupachatelé, z vojensky-historického hlediska), zde přispěli svým fatálním selháním ke smrti téměř 9000 nevinných civilistů. Občas jsou ale dost neschopní i někteří jejich manažeři, zdá se - např. v Ahold ČR / SR. Co se sídlo této firmy přestěhovalo z Brna, kde bylo dlouhá léta, do Prahy, mnohé se zhoršilo, zdá se a Ahold v ČR zavítal zpět do středověku, zdá se…

Že tato společnost zjevně dlouhodobě ožebračuje své zaměstnance (kteří otročí téměř na hranici minimální mzdy) a zřejmě i mnohé brigádníky, to už se nedávno řešilo, samozřejmě i na vládní a diplomatické úrovni, hrozila totiž i stávka. Část těchto zaměstnanců jsou i cizinci, kteří umí prabídně česky, mnozí z nich jsou i špatně vyškoleni. Ale ožebračuje i některé zákazníky, což je i můj případ, žel, odmítá mi skoro 5 (!) let, od roku 2012, opakovaně (!)proplatit bony za vratné lahve, vše jde v součtu do stokorun a stálo mě vymáhání těchto pohledávek už hodně vzácného času (v souhrnu jde žel o cenné hodiny, moje hodina poradenské činnosti občas je i za 3500 Kč(!), mj…). Netýká se to žel jen inkriminované pražské prodejny Zlatý Anděl na Praze 5, neschopní manažeři i špatně vyškolení a informovaní, neochotní zaměstnanci Aholdu se nalézají i jinde, např. v Brně. Jen letos jsem posílal e-mailem několik stížností na tzv. infolinku, které nebyly úplně dořešeny. Zřejmě Vám OSTUDY (je toho vícero) nevadí, jste tzv. splachovací…zá­kazník je pro Vás zřejmě jen obtížný hmyz!

Nevadí, přestaneme tedy nakupovat, hlavně ve větších městech, nejsme závislí jen na Vašich prodejnách, které mají často k těm skutečným prodejnám západního standartu opravdu DALEKO! Albert nemá daleko k tomu, aby z části poškozených zákazníků, i dlužnými financemi za pozdě proplacené reklamace zboží a služeb, udělal téměř bezdomovce. Nemá žádnou společenskou zodpovědnost, jinak by tyto excesy nečinil!

Vyzývám znovu zákazníky : NEKUPUJTE NIC v Albertu, buďte solidární, nekupujte holandské potraviny a nápoje, ani průmyslové zboží a služby, ani paliva, naftu, benzin - kvalitní jídlo a pití a služby totiž dostanete i jinde!

Ať si chytré hlavy v Albertu uvědomí, zač je toho loket a koho všeho dlouhodobě poškozují. Albert nejen že zdražil, to ostatně i konkurence průběžně upravuje ceny, ale ve vztahu k zákazníkům se podstatně pohoršil, myslím. O jednoho právě přišel v Brně…Možná se konečně někdo v AHOLDU až v Nizozemí, na centrále, chytí za nos a začne dlouhodobé nešvary Albertu v ČR konečně řešit (úroveň WC, parkovišť, dočasných skříněk pro zákazníky, přebalování dětí, barevná přesycenost a špinavost letáků, plýtvání obaly, nekonečné fronty u pokladen, nefunkční čtečky čarových kódů na sloupech, nepřehlednost některých odd. např. piv), po více než 25 letech od tzv. revoluce, kdy to ještě byla MANA, či později hygienicky neblaze proslulý Julius Meinl. Žádám též ekon., kult. či průmyslové odd. nizozemského velvyslanectví o překlad této výzvy a o přeposlání na centrálu AHOLD do Nizozemí, děkuji. Řekl bych, že je to ve Vašem zájmu.

Děkuji za pozornost, uvažujte o tom a začněte prosím bojkotovat (místy i nekvalitní a špatně označené) nizozemské potraviny a zboží zejména z Albertu ČR / SR,

s pozdravem dlouholetý potravinařský expert a člen různých hodnotitelských komisí potravinářských soutěží (studium chemie na PřF MU v Brně a nověji na potravinářské fakultě VŠCHT v Praze), publicista o pivu na několika odborných webech, jeden z poškozených, Brno (pracoval jsem externě 2007-16 i pro Kaufland, mám možnost srovnání, tam se takové věci nedějí, kontrola kvality i reklamací je zde na vysoké úrovni) –
Z. Vašíček, Brno, opakovaně poškozený ex-zákazník Albert Praha a Brno 2012-16
další kopie na vědomí postupně: infolinka Ahold, právní zástupce JUDr. Pokorný, časopis dTest, SOS Spotřebitelé, později různé redakce odborných gastro časopisů, někteří sommeliéři, baristé, pracovníci v oboru gastro, ČOI, Ombudsman ČR a další důležité subjekty


Reklama


Reklama

Na tento dotaz zatím nikdo nereagoval, buďte první!


Reklama

 Váš příspěvek

Reklama

 Newsletter

Milujeme vaření, nikoliv spam. Přihlaste si novinky z Labužníka.

Přihlásit se k newsletteru

Reklama

Naši partneři

Vitalion

zdraví, nemoci, léčení
www.vitalion.cz

eMimino

těhotenství, děti, rodina
www.emimino.cz

Recept na jídlo

recepty, jídlo, vaření
www.receptnajidlo.cz