"U krobiana" - AFTIKU, totalne zklamani!

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
 
airan
652 příspěvků 27.05.06 18:11
"U krobiana" - AFTIKU, totalne zklamani!

Dala jsem na Aftikove doporuceni a navstivila ten motorest, obsem byli jsme zklamani! Aftiku, zrejme jsou to tvoje dobre zaname a dostavas opravdu dobre jidlo, my jako obycejne zakaznici dostali presolenou drstkovou polevku, kde drstky byli opravdu poskromnu. Sasilik na grilu byl nedopeceny, musela jsem na to upozornit perzonal. Takhle jsem si to fakt po tech tvych pochval nepredstavovala.

Reakce:
 
AFTIC
122 příspěvků 13.06.06 04:14
...

Važená airan,

Děkuji vám za to že jste se se čtenáři Labužníka podělila o Vaši špatnou zkušenost v Motorestu Grill (dříve u Krobiána, nyní u Příjemného pána). Jenom doufám, že je to neodradí od toho tuto restauraci navštívit.

Vaše stížnost je více méně adresována mně v domnění že jsou to moji známí a že tudíž já tam dostávám jiné jídlo než obyčejní zákazníci. Já nejsem jejich známý, ale jejich konzultant a proto aniž tu restauraci chtěl brát v ochranu se k tomu musím vyjádřit.

Jednak bych Vás vážená airan chtěl ubezpečit, že podle mé zá:,–(y: „Jaká kvalita jde do hrnce, taková jde z hrnce“ jídla na tom motorestu jsou připravena z prvotřídních potravin podle kvantitativních a kvalitativních standardů které jsem pro ně vypracoval.

Já jsem pro ně také vypracoval jednotné podnikové receptury, přesné kalkulace a všechny zaměstnance jsem vyškolil takže vím že jídla jsou pro každého stejná ať se jedná o hosty nebo o zaměstnance a nějaké preference neexistují.

Nechci se také tajit tím, že celý koncept toho motorestu je moje „baby“ a že jsem na něj pyšný. Já jsem totiž rovněž vypracoval provozní manuály včetně toho jak řešit případné stížnosti na které samozřejmě pyšný nejsem, ale po 60 letech praxe v pohostinství nejsem tak naivní abych s případnými stížnostmi nepočítal.

Já jsem tu restauraci majiteli panu Honzajkovi pomohl otevřít letos v únoru. Tržby mají od prvého dne stoupající tendenci a velká většina hostů odchází natolik spokojení že se tam opět vrací.

Já totiž dobré restaurace přirovnávám k pastičce na myši do které se polapená myška, které se podařilo uniknout vrátí, jestliže to vnadidlo bylo dobré.

O dobré kvalitě těch jídel jsem se přesvědčil i já když jsem ji koncem dubna opět navštívil „na kontrolu“. Mohu vás ale vážená airan ubezpečit, že kvalitu jídel, servisu a služeb mám i teď stále na předním hořáku.
Bydlím v současné době v Kalifornii kde mám moji kancelář s počítačem a internetem, a jsem s majitelem panem toho motorestu panem Honzajkem denně ve styku a díky dnešní technologii a kameře kterou na počítačích máme dokonce vidím jestli se při našem rozhovoru usmívá nebo ne.

Denně ve 23 hodin vašeho času (u mě 14 hod.) vím nejenom kolik byla tržba za jídlo a nápoje, zda hosté odcházeli spokojeni a eventuálně kolik lidí si případně stěžovalo a proč.

Asi před týdnem se na tom motorestu zastavil autokar se 30 německými turisty kteří odcházeli nadmíru spokojeni a tím pádem zrovna včera přivezl řidič toho autokaru další skupinu která byla rovněž velmi spokojená.

Musím Vám ale vážená airan říci, že vím i o případných nedostatcích a tudíž i o tom nedopečeném šašliku. Vaší připomínku na Labužníkovi jsem přeposlal panu Honzajkovi který mi odpověděl:

Miku,
tolik stížností jak víš nemáme a tak přesně vím, kdy se to stalo. Byl to pán s dámou kteří servírce Michaele řekli, že přijeli na doporučení Labužníka a že mají připomínku k málo propečenému masu. Michaela sice přiznala, že se jich během jídla nezeptala zda byli spokojeni, ale vzpomíná si, že ale všechno snědli a o polévce se údajně nezmiňovali a tak jsem to jsem to nepovažoval za stížnost, ale spíše jako připomínku.
Kontroluji průběžné teplotu a kvalitu jídel ve výdejní vaně a na základě Tvého e-mailu jsem tu drštkovou polévku zkontroloval dnes a musím ty kuchaře pochválit, protože byla výborná.
Nicméně mně ten případ nespokojenosti těch hostů velice mrzí a znovu jsem s kuchaři a obsluhujícími prohovořil důležitost komunikace s hosty.
Na Motoresu Grill pracujeme jako tým a proto se paní airan všichni velice omlouváme a doufáme, že nám dá ještě jednu příležitost ji přesvědčit o tom, že se našim hostům snažíme dát za jejich peníze to co jim patří
J. Honzajk □
Já k tomu vážená airan mohu jen dodat, že téměř všechna jídla toho motorestu, až na několik hotovek podávaných jako speciality, jsou totiž podle mého konceptu připravována na objednávku buď na grilu nebo na gridlu, na čínském woku nebo ve fritéze. Tento způsob přípravy jídel má spoustu předností, ale na druhé straně má i nedostatky.

Jednak pro nádražní restauraci tento způsob přípravy jídla není protože by vám než se to jídlo připraví většinou ujely všechny vlaky. Nicméně hosté toho motorestu si na to již tak trochu zvykli, že musejí trošku čekat.

Tento koncept je unikátní v tom, že jídla, aby si zachovala své chutě a hlavně šťavnatost, musí být připravena rychle na stanovenou vnitřní teplotu a to je někdy prevít. Přepečený steak případně příliš dlouho smaženou rybu můžete rovnou vyhodit, nicméně nedopečený steak nebo šašlik není taková tragedie protože je stačí dát na minutu či dvě znovu na gril nebo na 30 vteřin do mikrovlnky a jak říkají Němci: „Ales is im Butter“.

Zakopaný pes je ale v tom, že většina hostů si na nedopečený steak nestěžuje a pak odchází nespokojeni.

Tady v Americe se toto stává velmi zřídka, protože je zde jakýsi nepsaný zákon, že několik okamžiků po tom kdy vám obsluhující jídlo předloží, se přijde zeptat, jestli je vše v pořádku nebo jestli ještě něco nepotřebujete. What a country!

Mám písemné doklady o tom, že se toto snažím naučit lidi i u nás, ale jak s oblibou říkám: „Koně můžeš dovézt k vodě, ale nemůžeš ho donutit, aby se napil“. V Česku totiž mi většina lidí říká, že by nechtěli, aby je číšník stále s něčím obtěžoval. What a country! – nebo: „Jiná zem, jiný mrav“.

Váš případ je ale nejlepší ukázkou toho, že kdyby se Vás ta servírka bývala přišel zeptat zda je všechno v pořádku, tak by zjistila že polévka je přesolená, což se může stát, a mohla by Vám dát polévku jinou nebo Vám za ni nic nepočítat. Podobně by Vám mohla dát ten šašlik ještě na okamžik „na oheň“ a nebo Vám nabídnout něco jiného z bohatého výběru jídel který tam mají.

Byl bych rád vážená airan kdybyste toto přijala jako mé vysvětlení a zároveň jako moji omluvu protože jako duchovní otec konceptu toho motorestu a jejich konzultant se zodpovědnosti za podobné případy nezříkám.

Proto bych byl rád, kdybyste příležitostně ten motorest opět navštívila, tentokrát jako můj host, a přesvědčila se o tom, že si každé připomínky hostů vážíme a že jsme již zjednali nápravu.

Pan Honzaj, majitel toho Motorestu je skutečně „příjemný pán“ takže stačí když se mu představíte, řeknete mu o Vaši nemilé zkušenosti a on se o Vaši spokojenost postará.
Mike Klima - Aftic

 
airan
652 příspěvků 10.07.06 20:20
Aftiku,

Dekuji za vysvetleni. Bohuzel, asi tento podnik uz nenavstivime, muj manzel se nikdy nevraci tam, kde byl jednou nespokojeny! Podle tvych slov je to neco uzasneho, realita je podle mne jina. Pochybuji, ze z takoveho velkeho mnozstvi zakazniku se to stalo zrovna nam! Je mi to lito, ale prestoze jsme snedli vsechno (byli jsme na maly vyslap na Ripu a hodne vyhladoveli) neznamena to, ze nam zakonite muselo chutnat. Dalo se to snist! Ale takovou chvalu si opravdu nezaslouzi!

 Váš příspěvek

 Newsletter

Milujeme vaření, nikoliv spam. Přihlaste si novinky z Labužníka.

Přihlásit se k newsletteru

Naši partneři

Vitalion

zdraví, nemoci, léčení
www.vitalion.cz

eMimino

těhotenství, děti, rodina
www.emimino.cz

Recept na jídlo

recepty, jídlo, vaření
www.receptnajidlo.cz