Poslední teplé dny jsme využili k výletu do ZOO v Hluboké n. Vltavou a
uvítali možnost obědu přímo v areálu zahrady. Jenže již první dojem
byl lehce pokažen pohledem na úzké strmé schodiště, které bylo pro náš
kočárek s miminkem dost velkou překážkou. Personál nám na náš dotaz
možnosti využít výtah pro vozíčkáře dost suše odpověděl, že výtah
není pro kočárky a jestli chceme nahoru, musíme si kočár vynést sami.
Dalším úkolem bylo najít v restauraci pro naši 2-letou princeznu dětskou
sedačku. Pravda je taková, že restaurace byla sedačkami přímo obklopena,
v každém rohu nějaká stála, avšak najít takovou, na které by nebyl
nějaký ten zbytek jídla, byl úkol nelehký. Nakonec nám jednu přenechala
paní, která se s dětmi zvedala od vedlejšího stolu, se slovy: vemte si
tuhle, ta je docela čistá… Třetím překvapením byla odpověď servírky,
když jsem ji požádala o malý talířek pro naši dceru s tím, že jí
„odsypu“ trochu brambor a kousek masa ze svého. Odpověděla: „Je mi
líto ale my to máme zakázáno. Ale jestli chcete můžete pro malou objednat
poloviční porci. Prázdný talíř vám přinést nemohu.“ To bylo tedy
překvapení, s něčím podobným jsem se ještě nesetkala
No, myslím, že už tam víckrát nepůjdeme a z procházky okolo zvířátek
zamíříme do auta a raději popojedeme někam jinam…
Restaurace ZOO Hluboká nad Vltavou
Tak bohuzel jsem navstivil restauraci jiz podruhe a opet zavladlo velke zklamani.Poprve to bylo nejak tesne po otevreni tak jsem ten chaos a zmatek nejak pochopil. Ted uz to bohuzel nechapu!Kdyz jsme prisli restaurace byla docela plna,ale ne uplne.Po patnacti minutach si pro jidelni listek radsi dojdeme. Rodina vedle to vzdava a odchazi.Pul hodiny cekame jestli nekdo prijde. Jeste jsem zapomel ze kdyz manzelka sla pro listek upozornila cisnika na neuklizene nadoby na nasem stole.Odpoved:Nemame cas.Po te pul hodine jsem dosel opet upozornit cisnika ze by jsme si radi objednaly.Objednavka hotova.Na jidlo jsme moc dlouho uz necekaly.Ja jidlo v poradku. Manzelka studene.Vubec nerozumim systemu jakym obsluhuji.Pokazde k nam prisel jiny cisnik nebo servirka.Takze za tu dobu co maji otevreno se vubec nic nezmenilo. Bohuzel je to skoda protoze restaurace je hezka a jinak utulna.
Pro představu začnu citací kamaráda, který s námi absolvoval jeden příjemný večer v restauraci:
"Přátelé, děkuji Vám za příjemný večer.Jsa abstinent, nejvíce jsme si užíval vynikající raut,což dokládá následující statistika. Ten večer jsme sežral následující- 12 masových gyros jednohubek
- Půl kila tatarského bifteku
- 4 topinky
- 6 kuřecích řezů
- 12 koleček schwarzwaldské šunky
- 9 přířezů klobásy
- 5 koláčků
- 6 kremrolí
- Misku zeleninové salátu
Více toho ten den a v této lokalitě sežral pouze samec medvěda hnědého,
který sežral 10 kg jablek.To ale není vypovídající, neboť v poměru
k váze toho sežral méně a vyhrál tak člověk."
A nyni naše hodnocení: přípravy na svatbu představovaly dvě schůzky
s novým provozním naprosto bez problémů a s velmi vstřícným přístupem
zaměstnanců. Den D proběhl bez sebemenší chyby, jídlo i servis
vynikající (viz citace , žádný požadavek nebyl problém, personál
velmi milý a ochotný. Vše co bylo domluveno bylo beze zbytku splněno -
např. bezlepková část menu.
Jsme nadšeni, na celý den máme velmi krásné vzpomínky a určitě se sem
budeme často vracet.
Zdravim vsechny, restaurace v zoo v Hluboke nad Vltavou ma nadherny
interier. Obsluha neni nic moc byl jsem prekvapen jak je personal neochotny to
by se jeste dalo. Jidelni listek mne vubec nezaujal jsou tam jidla ktere se
v jiznich cechach vari vsude prezentace nic moc,jidlo nedochucene.V takoveto
restauraci bych si predstavoval vice zveriny a ne nejaky uzeny losos nebo
podobne jidla krevety, nechapu to jsme v cechach. myslim si ze tahle restaurace
by si zaslouzila lepsi kuchare a lepsi jidelni listek. Je velka skoda ze veskera
gastronomie v jiznich cechach je na takovehle urovni.
Ráda bych připojila svou zkušenost s restaurací ZOO Hluboká nad
Vltavou. V září 2011 jsme tam měli svatbu a byli jsme moc spokojení. Raut
byl výborný, rozmanitý a všeho bylo dost (bylo nás 100 hladových krků).
Především musím pochválit obsluhu, která byla milá, ochotná a usměvavá
až do rána. Po tom, co jsem si přečetla tyto nelichotivé příspěvky, tak
jsem se dost obávala, ale opravdu to bylo v pořádku. Také jsem se
doslechla, že původně vlastnil (nebo provozoval) tuto restauraci někdo
jiný, ale je to infromace stylu jedna bába povídala… Každopádně nyní
jsme jednali s panem Karlem Houdekem, na kterém je vidět, že gastronomii
rozumí, že je z oboru… Pan Houdek se opravdu snažil, abychom byli
spokojení a povedlo se.
Také bych ráda připojila svůj zážitek s touto restaurací. Interiér je sice moc pěkný, ale to samo o sobě moc nestačí. Zarazila nás nabídka, která se skládala jen z klasických hotovek. Ani u jedné nebyly jako příroda vařené brambory. Když jsme se na to zeptali obsluhy, tak ta to začala hledat v jídelním lístku, ale samozřejmě tam nic nenašla, takže je vidět, že obsluha ani neví co v jídelním lístku pořádně je. Obsluhovali nás celkem tři lidé, takže nechápu jaký v tom mají systém. Nám se z nabídky jídel vybíralo hodně těžko, a ještě hůř, když jsme vybírali pro naše dítě. Dávat jako nabídku dětského jídla smažený řízek a k tomu smažené hranolky považuji za jednu z největších hloupostí, které kdo kdy vymyslel. Něco takového bych nejedla já sama a dítěti bych to nenabídla už vůbec. Takže dítě dostalo špagety s boloňskou omáčkou, ve které jsme rajčata nebo jejich náznak hledali opravdu marně. My jsme si objednali svíčkovou, která nás chuťově nenadchla, byla přepepřená, a pravděpodobně prefabrikované knedlíky také ne, ovšem ještě horší byla stříkaná šlehačka ze spreje, která se rozteče než vám stihnou donést talíř. Celkově nás restaurace nenadchla, příště si zvolíme jako místo k obědu úplně jinou restauraci.
Dobrý den, do diskusního fóra píši prvně. A hned musím napsat proč
musím komentovat právě tuto restauraci. Poprvé jsem v ní byla jako
těhotná s manželem. Z celého odpoledne, které by bylo velmi příjemné
v zoo mi utkvěla pouze otřesná vzpomínka na jídlo a chování personálu.
Objednala jsem si pstruha. Když mi ho přinesla servírka, tak jsem už od
pohledu poznala, že něco není v pořádku. Po říznutí do něj jsem
zjistila, že je úplně syrový (asi nestačil rozmrznout v mikrovlnce). No
každopádně jsem se zařekla, že i když je to krásná restaurace na pohled
a možnost příjemného zakončení návštěvy v ZOO - už tam nepůjdeme.
Chodíme do ZOO pravidelně a na oběd, pokud jedeme ráno vždy dojdeme do
města a jsme vždy spokojeni. Děti z kočárku odrostli a nechtěly jsme je
tahat ten kus do města a tak jsem si řekla, je to přece už pár let, tak to
zkusíme. Úmysl byl, dát si jen polévku na zahřátí. No polévka
každopádně stačila. Zdála se mi kyslelejší a muž mi povídá, že vývar
dělají z kostky a není jako můj, tak jsem si řekla že je to určitě má
averze díky dřívějšímu zážitku. Druhý den jsme měly jít s mužem do
divadla, kterého jsme se nedočkaly. I dva záchody by nám byly málo.
U muže to začalo v deset večer v práci, když byl na noční a mě a
děti to probudilo ve tři ráno. Hrozné průjmy, zvracení.
Kdybych měla sílu, hned bych na ně poslala hygienu.
Ale já jsem vychladla a řekla, že tam už nikdy nepůjdu!
Ale jak se říká na každého jednou dojde. Včera v práci mi povídá
kolegyně, že kolega jejího muže v práci se přiotrávil i s rodinou
v té rastauraci v ZOO a nelenil a poslal tam na ně hygienu. Hnus, horší
restaurace už snad není a přitom je to tak hezké prostředí.
Naši partneři

eMimimino
Těhotenství, děti, rodina www.eMimino.cz

Vitalion.cz
Zdraví, životní styl www.vitalion.cz

Arome.cz
Parfémy, kosmetika www.arome.cz

Módnípeklo.cz
Trendy, módní tipy www.modnipeklo.cz
