potravinářské barvivo v krému

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu

Laala
13 příspěvků 24.02.06 13:18
potravinářské barvivo v krému

Ahoj, prosím o radu, chtěla bych upéct pro 4letou dcerku hezký barevný dort, poraďte je lepší na zdobení použit šlehačku s potravinářským barvivem, nebo nějaký máslový krém? A co je lepší, stříkačka na zdobení nebo takový ten pytlík? díky Lala

Reklama

Reklama

Reakce:

buraci
1136 příspěvků 24.02.06 14:44
Barvivo

Ja dorty pecu akorat na narozeniny nasich deti, ale spise bych dala prednost maslovemu kremu obarvenemu kvalitni marmeladou (jahody, maliny…) v kombinaci s bilym kremem. Potravinarskych barviv se nase deti naji dost ve vselijakych bonbonech, tak proc jim je jeste davat doma. Take muzes udelat bily dort a hezky ho nazdobit barevnym ovocem. Mne se lepe zdobi pytlikem, ale to je asi vec nazoru.

heja
312 příspěvků 24.02.06 15:42
pro Laalu

Laalo, nejsem odborník na pečení dortů, ale třeba najdeš inspiraci v těch, které jsem pekla pro své vnučky (1-4 roky). Fotografie najdeš v mém deníčku.

Florentyna
439 příspěvků 25.02.06 08:22
Ahoj Laalo,

mně se ponejvíc ke zdobení osvědčil máslový krém, připravený s pomocí hustého pudinku - a to nejen proto, že moje malá dcera miluje tu barbínovsky růžovou barvu, která vznikne z malinového pudinku. Sice je to kalorická bomba, ale pracuje se s ním asi nejlíp. A ke zdobení doporučuju zá:,–(ně pytlík, stříkačku mám sice taky, ale buď jsem úplně levá, nebo se s ní opravdu nedá moc dobře a působivě zdobit.

marmelada
1643 příspěvků 25.02.06 09:49
Pudink - Flo

s tím barevným pudinkem je to dobrý nápad. Já mám děti sice odrostlé, dcerka na barbínkovské věci nikdy nebyla, ale třeba se dočkám u vnoučat a využiji to. S těmi kaloriemi si myslím, že to bude menší rána, než máslový krém.

heja
312 příspěvků 25.02.06 12:39
barbínkovský krém