Pomoc se seminární prací

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu

Vit-Stastny
1 příspěvek 09.11.07 12:59
Pomoc se seminární prací

Dobrý den. Jsem student UP (obor Francouzština se zaměřením a aplikovanou ekonomii) a dělám do školy průzkum pro seminární práci. Moc by mi pomohlo, kdybyste mi odpověděli na následující otázku:
a)
Kolik gramů pečiva v průměru spotřebuje vaše domácnost?

Uveďte prosím, o jaký druh pečiva se jedná (+gramáž), za jaké časové období, kolik je vám let, zda jste žena nebo muž, kolik členů má vaše rodina, kolik obyvatel má město, ve kterém žijete a v jak velkém obchodě pečivo zpravidla nakupujete? (malé pekárny, supermarkety).

Např.
6 chlebů/500g/týden
10 tvarohových šátečků/50g/týden

muž, 45 let, 4 členové domácnosti, město 56 000 obyvatel, kupuji v malé prodejně s vlastní pekárnou.

1. tato otázka je směřována na paní prodavačky:
    Kolik gramů pečiva průměrně prodáte ve Vaší prodejně?

Uveďte prosím druh pečiva, gramáž a popište velikost vaší prodejny a popř. její umístění ve městě, popř. počet obyvatel města

Např. 235 chlebů/500g/den­ně, prodejna je na náměstí (město 20 000 obyvatel)

Pomůže mi jakákoliv informace.
DIKY MOC za odpovědi!

Reklama

Reklama

Reakce:

jolana
5064 příspěvků 09.11.07 14:00
Vite-Stastnej.. take pekne meno/nick..

…som to len vytiahla aby to nezapadlo, keby ti dakto chcel pomoct a napisat .. chlebika zjeme pozehnane, sme traja ( moj syn vravi 2 a pol ) chlebika zjeme okolo 2-3 kila tyzdenne , pecivo pecieme doma a dost, chlebik kupujem za rohom v pekarni ( dakedy aj peciem ) na okraji mesta… ale zijeme v zahranici..

iva 
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 10.11.07 13:06
...

3 chleby/1000g/tý­den
16 housek/50g/týden
16 dalamánků/50g/tý­den
moučníky (koláče, buchty, záviny) cca 1200g/týden žena, 42 let, 4 dospělí, vesnice s 600 obyvateli, chléb i pečivo si peču doma sama.

Reklama

Váš příspěvek