Prosím o radu: Mám uzavřenou smlouvu o bezdrátovém připojení. Firmu převzal jiný poskytovatel a od převzetí mám s připojením stále problémy. 15.12.2006 jsem e-mailem nahlásil na obchodní službu, že připojení přestalo fungovat úplně, na což firma nereagovala. 3.1.2007 jsem urgoval opravu, což bylo předáno nějakému pracovníkovi firmy, který se za celý měsíc obtěžoval poslat mi pouze 4 maily, technik se nedostavil vůbec. Upozornil jsem je, že pokud do včerejšího večera nebude závada odstraněna, ruším platby na jejich účet a podám písemné odstoupení. Technik se nedostavil, mailem jsem je tedy informoval o tom, že podle článků smlouvy podstatně porušili smluvní podmínky, zrušil jsem tedy příkaz k platbám a zasílám výpověď. Potřeboval bych radu, jestli zrušení vztahu koncipovat jako výpověď, nebo odstoupení od smlouvy, abych se nedočkal nějakých nemilých překvapení.
Díky za reakce!!!