Obrázky k receptům

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu

penda
4752 příspěvků 11.05.06 09:10
Obrázky k receptům

K receptům pod čísly 22565-70, 22576-78, 22582-95 a 22601, 03 jsem přiložila amatérsky obrázky. Jsou již upravené. Tak až tu budeš, pepíčku, vyhoď si je trošku výš. Kdyby se Ti nelíbily, pošlu naskenované originály. ;o)

Reklama

Reklama

Reakce:

Eja
3815 příspěvků 14.05.06 17:54
Vladko, prosíííím,

nemohla bys mi vložit k receptu 9616 obrázek, který jsem dnes dávala do deníčku??? ( Vepřové závitky)

penda
4752 příspěvků 14.05.06 18:22
to já neumím...Ejí...

to bych musela znát Tvé heslo, abych se dostala k Tvým receptům. Poradím Ti … úplně na začátek ingrediencí vlož toto: http://muj.labuznik.com/obrazky/Eja/papuzavitkx.JPG

Eja
3815 příspěvků 14.05.06 18:32
Je tam!!!!!

Hurááááááááá. Děkujííííí

Shakira
110 příspěvků 29.05.06 17:30
Vladko,

Díky moc za vyčerpavajicí vysvětlení ve tvém deníčku, ohledně vložení obrázků. Už jsem před měsícem posílala obrázek Pepičkovi pro vložení k receptu a kde nic tu nic. Tak jsem si ho tam dala sama. Je to Papoušek (dort). Ještě jednou móóóc děkuji. Měj se hezky.

penda
4752 příspěvků 29.05.06 17:42
;o)

Kempka
8 příspěvků 30.05.06 14:33
...

Achjo chci si dát fotku k dortíku ale jak si mi to nejde kdo pak mi poradí prosím??

penda
4752 příspěvků 30.05.06 19:17
kempko,