máslové krémy

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu

esk
124 příspěvků 20.08.04 08:22
máslové krémy

Labužníci, prosím, pomoc!
Nezvládám máslové krémy a třená těsta. Návody číst umím, řídím se přesně podle nich, ale vždy (!) se mi máslo srazí. Nejsem až takový začátečník, poperu se s lecčím, vánoční perníčky jsem vylaďovala tři roky, ale máslo je moje bolest. Třeba mě nemá rádo, ovšem nehodlám se s tím smířit. Můžete mi někdo pomoci? Zkoušela jsem všechno, co mě napadlo, včetně obměny technologického postupu, ale výsledek byl vždycky stejný. Děkuji za trpělivost.

Reklama

Reklama

Reakce:

delisa
203 příspěvků 20.08.04 09:40
esko

musíš mít všech surovin stejnou teplotu nejlépe pokojovou. Pokud se Ti máslo srazí, lze to napravit, tak že mísu s krémem dáš na hrnec s horkou vodou na plotně a neustále mícháš, až se krém začne spojovat dohromady. Ovšem ten hrnec s horkou vodou nesmí být na plném plameni.

Alu
147 příspěvků 20.08.04 10:01
...

Já ti moc neporadím, krémy dělám strašně málo a někdy se povedou, někdy se srazí. Ta stejná teplota surovin je ale opravdu důležitá. Ale kdysi jsem zkoušela (neúspěšně) udělat krém z některého z těch rostlinných másel - margarínů, nevíte někdo jestli to vůbec jde a jak? Taky děkuji za případné rady.

Jenofefa
1315 příspěvků 20.08.04 10:13
sražený krém

Mně se párkrát podařilo krém srazit tím, že jsem tam přidávala něčeho moc najednou. Je jedno, jestli to je kašička z mouky nebo puding nebo kašička z ořechů nebo žloutek. Jednoduše přidávám něco „mokrého“ do másla. A ze začátku musím po opravdu malých dávkách. Když se ale stane, tak vzít zase nový kousek změklého másla, utřít a pomalu přidávat sražený krém a třít, až se všechno spojí.

alouch
56 příspěvků 20.08.04 11:44
Máslové krémy

Přidávám svých pár zkušeností.