Kde koupit koření na MUSAKU?

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
Taanka
107 příspěvků 21.10.09 11:42
Kde koupit koření na MUSAKU???

Dobrý den,
nevíte náhodou někdo, kde se dá v Praze sehnat směs koření na musaku? Popř. jak ji správně namíchat? Děkuji…

Reakce:
Alis
2617 příspěvků 21.10.09 16:00
Taanko...

nejsem sice velký odborník na musaku, ale mám za to, že tam žádná speciální směs koření nepatří. Podívej se do receptů na Labu, ani tam jsem po zběžném prohlédnutí nenašla recepty s nějakou směsí, povětšinou koření, které je normálně dostupné

Zdravím
Alis

Taanka
107 příspěvků 21.10.09 16:13
...

Právě že jde o speciální směs-máme ji z dovolené z Řecka, ale už pomalu dochází.. ve složení psali skořice, muškát, jalovec a ještě něco… prostě dost netypická kombinace, ale strašně dobrá :) Sama nic takového asi nenamíchám a v Čr jsem takovou směs zatím neviděla.. tak se ptám, kdyby náhodou..

Alis
2617 příspěvků 21.10.09 19:58
Tak to ti bohužel nepomůžu...

ale budu se průběžně koukat (Zkus Vitanu, mám pocit, že už dělá směs i na smažený sýr

A.

Manana
1515 příspěvků 22.10.09 12:30
Taanko,

do musaky se dává římský kmín, skořice, nové koření, černý pepř, kopr, zázvor, pálivá paprika a někde dávají také muškátový ořech nebo saturejku. Navrch patří hrubě sekaná petrželka - ale nikdy kudrnka!!!

kamilparobek
4 příspěvky 24.04.10 15:42
...

Já si myslím,že speciální koření tam zrovna být nemusí.Chut´ chutí dělá,už ten lilek cuketa,brambo­ry,mleté maso.rajčata atd…

Dáda17
2 příspěvky 07.01.12 13:28

Musaka bez koření prostě není ono, na musaku je speciálí koření kde je spousta složek.Já si koření kupuji,když jsem v Řecku na dovolené

Taanka
107 příspěvků 10.01.12 20:37

Dáda 17: Já už jsem ho objevila i v Praze - např. v prodejně Cheesy Na Poříčí nebo v Greek Corner na Francouzské. Není to sice 100% ono, ale voní krásně. Já si ho sama tak dobře nikdy nenamíchám..

Dáda17