Domácí pekárna-jaké droždí?

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
Labužník JANAK02
50 příspěvků 06.10.06 22:30
Domácí pekárna-jaké droždí?

Zvažujeme koupi domácí pekárny a tak studuji návody, druhy, recepty atd. Pochopila jsem správně, že se používá pouze sušené droždí? Čerstvé nemůžu použít vůbec, nebo jenom při odloženém startu? Jestli vůbec, tak z jakého důvodu? Děkuji za odpověď .

Reakce:
Labužník housenka02
609 příspěvků 06.10.06 23:02
...

… já mám zkušenosti pouze se sušeným droždím… mám pekárnu už několik let a jsem s ní spokojená, v návodu bylo pouze suš. droždí a tak mne nikdy nenapadlo experimentovat s čerstvým… dokonce v tom vidim výhodu, neboť sušené droždí se dá skladovat delší dobu a tak ho mám vždy po ruce a můžu péct či tvořit kynutá těsta kdykoliv, třeba i o půlnoci…

Machnacanka
194 příspěvků 07.10.06 00:02
JankaK

Ja ju mám asi pol roka a tiež používam iba sušené droždie. A odvtedy ani čerstvé nekupujem. Niekoľkokrát sa mi stalo, že som droždie normálne ešte v záruke doma rozbalila a bolo plesnivé.

Labužník housenka02
609 příspěvků 07.10.06 09:21
špatné zlušenosti...

… i mě se několikrát stalo, že koupená kostka droždí byla po rozbalení nevábná, navíc když jsem ho koupila v dobré víře něco dobrého upéct, tak než jsem dojela domů tak mě dobrá víra několikrát opustila a na droždí už nedošlo a pak jsem ho mohla jen vyhodit… se sušeným mám problém chtění a nechtění péct vyřešený… prostě když chci péct tak otevřu sáček a je to…

possum
464 příspěvků 07.10.06 11:28
ja jsem tu uz kdesi psala,

nevim u jake debaty, ze tady snad cerstve ani nejsou. No, mozna kdybych opravdu schanela… Takze roky a roky pouzivam jen ty susene. Uz z toho duvodu, ze muzu pict, kdyz me to chytne a ne kdyz jsou kvasnice. ;-)) Jak si na ne zvyknes, cerstve prestanes kupovat.

Merylaska
23 příspěvků 07.10.06 14:59
Peču i z čerstvého droždí v kostce.