Co se to tu vlastně stalo?

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu

jARKA77
141 příspěvků 10.04.09 09:34
Co se to tu vlastně stalo?

Asi na svoji hlavu přivolám hromy a blesky. Nejsem na Labužníkovi úplný začátečník, kdysi jsem si bez denního nahlédnutí připadala jako „nemytá“. Po delší době (stěhování, podstatné změny v životě, zdraví atd.) jsem opět nakoukla. Je to ten starý Labužník? Asi už ne. Čekala jsem na příjemné řádky známých lidí a nová jména nových přátel. Našla jsem jakési divné hádky, zlost,.....Co se to stalo? Už to nehodlám pitvat aní pochopit. Proč si kazíme tu krátkou dobu, co máme na Světě přidělenu? Je to smutné, moc smutné. I tak všem přeji krásné svátky.

Reklama

Reklama

Reakce:

karminek
757 příspěvků 10.04.09 10:30
Jaruško

to už tady bylo a asi nikdy nepřestane.Vždycky se najde někdo, kdo se snaží mezi lidi vnést nervozitu.
Ti co se chtějí družit ,se druží. A ti co chtěj být sprostí,sprostí jsou.
Ale jinak se lidi maj docela rádi.

jARKA77
141 příspěvků 10.04.09 10:36
Milý a zlatý příteli, Karmínku,

nejprve Tě moc zdravím, stále ještě s gipsem na noze. Přiznám se, že je mi moc líto, když tak koukám zpětně na příspěvky. Byla tu super parta, mnozí utekli, zmlkli či našli jiný způsob přátelské komunikace. Jen jsem se podivila, jak si někteří lidé mohou kazit život. Když se mi něco nelíbí, nečtu, neposlouchám. Jen velmi málo dnes sednu a píšu. Škoda. To není nostalgie, jen tak smutně kroutím hlavou. proč tolik zášti a zloby? Nestačí trable se zdravím, dětmi, v rodině? Proč si sem znovu nechodit popovídat se starými i novými přáteli?! Hezké jaro Tobě i všem.

jARKA77
141 příspěvků 10.04.09 10:41
Dovolím si jen podotknout,