Recept Nepečený dort ze zakysané smetany

(Hodnoceno 1x) Do oblíbených Chci uvařit Tisk Na e-mail

Nepečený dort ze zakysané smetany

Postup

Do každého kelímku zakysané smetany vmícháme 1 sáček vanilkového cukru. Do dortové formy rozložíme po celé ploše 1 balíček piškotů. Polijeme a rozetřeme rovnoměrně 2 kelímky smetany (rozmíchané s vanilkovým cukrem). Dále klademe do formy ovoce. Na ovoce klademe další vrstvu piškotů a nakonec dolijeme 2 kelímky smetany.

Dort vložíme na 48 hodin do chladničky! A můžeme rovnou z chladničky konzumovat.
Milovníci sladkého si mohou ještě řez dortu ozdobit porcí šlehačky a posypat strouhanou čokoládou.

Je to osvěžující dezert, obzvlášť v létě.

Diskuse o nepečených dortech

http://www.emimino.cz/…radite-3447/
http://www.emimino.cz/…radte-77636/
http://www.emimino.cz/…rady-124386/

Recept je z kategorií: Dezerty



Nahlásit recept

  • 25.06.04 vloženo
  • 170038x zobrazeno

Ingredience

  • 4 kelímky zakysané smetany
  • 4 sáčky vanilkového cukru
  • 2 balíčky světlých piškotů
  • kompot mandarinkový nebo jahodový
  • (1 konzerva střední nebo 2 malé)

Tip redakce

Na AkčníCeny.cz najdete, kde seženete nejlevnější suroviny k tomuto receptu.

Podobné recepty

Uvařeno uživateli

Vyzkoušel jsem tento recept Přidat hodnocení nebo fotku
Odkaz na uvaření

Zuzka1973 12.07.16 19:35

Dělala jsem z jednoho balíčku cukrářských piškotů, jedné zakysané smetany, lžíce třtinového cukru…
Ovoce použito ze zahrádky (směs malin a borůvek).
Jelikož cukrářské piškoty jsou odolnější vůči tekutině, než klasické, tak jsem postupovala takto:

  • Malou hranatou plastovou misku jsem vyložila potravinářskou­ folií.
  • první vrstvou byly piškoty namočené (moje dcera by kdysi dávno použila slovo „oňahňané“ ) ze všech stran v rozmixované broskvi nastavené kapkou domácího jablečného vína…
  • na to vrstva zakysanky, ovoce, druhá vrstva piškotů již nemáčených a zbytek zakysanky…
  • na fotce je to krájené po cca pouhých dvou hodinách v lednici, takže je jasné, že kdyby člověk vydržel (to se nedalo), tak by to jistě drželo ještě lépe…

K té folii - je jistota, že se dortík vyklopí celý (přiklopí se miska talířkem a celé se to překlopí a opatrně se stáhne miska a ještě opatrněji folie…

Já lehce posypala kakaem.

Dělám tento dortík i z kulatých piškotů.
Moje dávkování stačí bohatě pro dvě osoby a nebo i pro čtyři, pokud by mělo být podáváno jen jako lehký dezert…
My měli v tom horku místo svačiny, takže každý půlku, ale kdo nemusíte hlídat linii - tak pro vás je to tím pádem jen jedna porce :D ;)

Diskuse k receptu Nepečený dort ze zakysané smetany

Odebírat nové komentáře a uvaření tohoto receptu do upozornění

 Váš příspěvek
Labuznik
 
Zuzka1973
1755 příspěvků 22.07.16 20:08

@daduuja tak jsem rozklikla… 8o
To je síla… takže to může být i u dalších a dalších… 8o :zed:
A nejen toto - sama jsem už narazila na víc případů.
Jo - to máš pravdu s tím mazáním: chápala bych to u vyloženě komerčního příspěvku, ale v diskuzi, kde si lidi předávají zkušenost se značkou či se chtějí pochlubit novým pomocníkem do kuchyně a dají odkaz - tam to nechápu, ale poslední dobou tu nechápu skoro nic…
Nebýt tu tolik receptů, asi bych dávno vzala roha… :mavam:

 
daduuja
1015 příspěvků 22.07.16 19:47

@Zuzka1973 podívej se na koment 19.07.16 14:42 a rozklikni si odkazy, je to zamotaný ještě víc.
Ale ani mě to už nepřekvapuje.
Prostě to nejsou admini, kteří by ovládali alespoň základy JS. Kdoví, co vlastně umí?
Leda tak smazat odkaz na e-shop, aby to náhodou nebyla reklama :zed:

:mavam:
 
birkana
1525 příspěvků 22.07.16 13:30

@Zuzka1973 , software vysavače si žije vlastním životem; vymkl se lidské kontrole! Vlastně už mě to ani (po předchozích zkušenostech) nepřekvapuje. :twisted: :mavam:

 
Zuzka1973
1755 příspěvků 22.07.16 10:06

@daduuja
@birkana

Holky - nevím jak vám - ale mně se nyní ukazuje už jen moje uvaření a zmrzlina - zmizelo už i první uvaření od titulního fota 8o
Samozřejmě zmrzka i nadále pod jménem vergelika :D

 
birkana
1525 příspěvků 19.07.16 16:22

@daduuja, zakysanka s drobným ovocem, proč to nevrazit do zmrzlinovače? Piškůtek můžeš přikousnout :lol:. A že by robotovi docházely baterky? Vždyť i ten placatej robotickej vysavač ví, kdy má napochodovat k nabíječce :roll:

@Zuzka1973, tvůj tip se téměř rovná tutovce! Předem si dovolím konstatovat, že výhra je tvoje :kytka: :mavam:

 
Zuzka1973
1755 příspěvků 19.07.16 15:46

Holky, na rovinu - jsem velmi zvědava, jak toto dopadne…
My víme, kde je chyba… ale zda chybu najde i protistrana: toť otázka… :kytka:
Ale už nyní si troufám tipnout výsledek: zmrzlina tu bude dál pod cizím jménem a další uvaření tohot chutného dortíku se za čas objeví třeba pod nějakým steakem či polévkou - samozřejmě pod jiným jménem ;) A rozhodně mě to už nepřekvapí :D ;)

 
daduuja
1015 příspěvků 19.07.16 15:37

@birkana A je 21. století, rozvoj počítačové techniky vyletěl závratně do výšin během chvíle, Japonci mají roboty k nerozeznání od lidí, s myšlením, které by mohl ledaskdo závidět a venku běsní léto :-)

Prosím tě, až budeš vědět kam odcházíš, dej vědět.
Jdu dělat dort ze zakysanky, malin, borůvek a rybízu, jen se bojím, aby z toho nakonec nebyla zmrzlina :-)

S podivem, že ten, co to tu míchá, ani se nepozastavil nad komentářema, které neoslavují recept :-) Asi fakt robot, možná mu docházej baterky a jede na úsporný režim :-) :mavam:

 
birkana
1525 příspěvků 19.07.16 15:19

@daduuja, to já tehdy vypsala ID fotek a odkaz na cestu k receptu a k tomu kterou smazat a kterou kam přesunout. Výsledek jsem již zmínila níže :pocitac:

Teď mi napadá - robot s nedokonalým softwarem asi těžko pozná, co je zmrzlina a co dort ze zakysanky :jazyk: ;)

 
daduuja
1015 příspěvků 19.07.16 14:42

Admine-ko, jestli jste živý myslící tvor, tím nemyslím úroveń pomocné školy, ale tvora, který je schopný samostatného myšlení i konání!!, tak snad na druhý pokus se podaří smazat fotku zmrzliny, která patří k receptu Domácí zmrzliny a tady je navíc a případně vrátit fotku, která je jako úvodní, do Uvaření, která sem patří.
Pokud je to těžké na pochopení, vemte si k ruce programátora :-)

Birkano, je to síla. Gymnázium jsem zavrhla, snad mateřská školka, ale spíš ta pomocná :-)

Teď jsem si rozklikla u zmrzliny nick Vergelika a koukám - zmrzlina je u dortu ze zakysané smetany - http://www.labuznik.cz/…l/vergelika/, ale zmizela z Uvaření pod receptem Domácí zmrzlina - http://www.labuznik.cz/…ci-zmrzlina/. Asi by bylo lepší to nechat jak to je, jinak v tom bude guláš, který už nedá dohromady nikdo, natož vy tam.

Příspěvek upraven 19.07.16 v 14:53

 
birkana
1525 příspěvků 19.07.16 06:42

@daduuja, já jsem Býk převelice trpělivý. Pohárek mé trpělivosti je vrchovatý již asi rok. Uvažuji o emigraci jinam :think:, zatím nevím, kam. Hledám, porovnávám… a stále váhám :oops:.

Je fakt, že můžeš psát příspěvky do diskusí, kamenovat adminy SZ a stejně se nic neděje. Proč si dělat vrásky s nějakými nespokojenými uživateli. Web jede, je financován (možná až příliš štědře někým, kdo o problematice nemá ani šajn), oni mají havaj a těch několik odpovědí odešlou „přes kopírák“. A venku běsní léto :lol: :mavam:

 
casino
4389 příspěvků 18.07.16 23:00

No, Andrej toho, pravda, tak různě hafo upeče…
Jen škoda, že není i kuchtík…
On už by to tu srovnal
Možná :mrgreen:

 
daduuja
1015 příspěvků 18.07.16 21:31

@birkana mě to brzo přestane bavit, my, zrozenci Býka, na sobě necháme dlouho štípat dříví, pak, za ještě hodně dlouho, přijde bouchnutí sazí a pokud se zase nic neděje, tak je lepší nasměrovat energii jinam, protože nejhorší srážka na světě je s blbcem a není šance na výhru :-)
A konečně, je to jejich vizitka o jejich myšlení, smýšlení, pracovní aktivitě, kreativitě, schopnostech, nasazení, komunikaci,… dosaď cokoliv :-), Webdio kdysi změnilo barvu pozadí, spoustu věcí rozvrtalo a nedokončilo, spoustu věcí zničilo úplně a pokud programátor zůstal nastálo i po prodeji, tak se nedivme jak to vypadá.

Zuzko, třeba to je opravdu jen robot, který se ještě nenaučil číst :-) :mavam:

 
Zuzka1973
1755 příspěvků 18.07.16 20:05

Nejhorší je, že když někdy nakrásně odpoví, tak mi přijde, že stejně buď nepochopili, o co jde a nebo to ani nečetli…
Vždy se snažím upozorňovat tak, že by to pochopilo i malé dítě, ale odpověď mě vždy dokáže překvapit…
Dříve šlo fotky aspoň měnit, když člověk jako první nechtěně vložil v jiném pořadí… dnes to nejde…
Takže je tu již několik strašáků jako třeba toto:

http://www.labuznik.cz/…ve-pralinky/

kde prostě zůstala fotka z míchání a už to nejde změnit na některou z ostatních…

Podobných je tu více, chce to si od nynějška hlídat, jaká fotka bude první ještě před vložením, dodatečné pořadí fotek je na nic…

Další věc je to propárovávání fotek a různých receptů a dokonce i pod jmény jiných uživatelů, než je autor (viz. případ toho rcp)

V té diskuzi jsem to četla (jak cituje daduuja) - taky mi to upřímně dostalo do kolen… Mají tam celé vlákno nápadů a návrhů… ale to by je museli číst :(

 
birkana
1525 příspěvků 18.07.16 16:35

@daduuja, já věřím tomu, že ta „oduševnělá“ odpověď bude zkopírována z jiného webu 8). Tolik rozvitých vět za sebou :think:

P. S. Zlepšuj a neváhej kontaktovat :lol: :lol: :mavam:

 
daduuja
1015 příspěvků 18.07.16 16:20

Tak vidím, že admin byl dnes přihlášen v 11.44h, ale stále nic nového :-(
Pokud Webdio zůstalo v pozici programátor…, tak nemáme šanci.
Vedení Mafry zřejmě nemá šajn, jaké weby jim patří a co se na nich děje, taky smutné.

Ale v Diskuzi-Obnovení deníčků, mne fakt odpověď adminky rozesmála a začala jsem věřit, že to tu spravuje blbě naprogramovaný robot, kterému nainstalovali pouze jednu odpověď na všechno - Dobrý den,

Pokud máte konkrétní nápad, nebo návrh, jak nějaký z našich webů oživit, nebo co zlepšit, neváhejte nás kontaktovat. :kytka:
Jsme rádi za Vaši zpětnou vazbu, která nám pomáhá se zlepšovat.

Přeji hezký den, :kytka:
adminka Gábina

anebo to tu řídí mimozemšťan, který se ještě neaklimatizoval na naše myšlení nebo naprostý neschopák.
Tomu poslednímu věřím na 99% a je to smutné.

 
Lyduska
261 příspěvků 18.07.16 16:07

@Zuzka1973, ano, co sa raz dostane na titulku, uz to tam strasi stale. Skoda, ze to nemozeme sami vymenit.

 
birkana
1525 příspěvků 18.07.16 15:12

@Zuzka1973, ta tvoje fotka „straší“ dál; mě před cca dvěma měsíci na obdobnou žádost raději smázli kompletně všechny ve dvou uvařeních i z galerie :pocitac: :pocitac:. Já je nahrávala znovu, naštěstí je archivuji :D :mavam:

 
Zuzka1973
1755 příspěvků 18.07.16 09:37

@daduuja - ono už to smazání nepomůže… Ono je teď nastaveno, že co se jednou dostane na titulku, to zůstane i po smazání v uvaření a mohou to smazat jen oni… (admini).
Ještě jsem chápala „přeskupení“ fotek v rámci jednoho receptu, ale ono už se to přeskupuje i jen tak, dokonce i bez ohledu na recept, kategorii…
Já chtěla, aby smazali jednu moji fotku a dali tam lepší. Prý: „ano“. Já tu moji smazala a stejně tam i přes to jejich „ano“ straší dál…

@birkana - Jsou prázdniny… Když tu byli ti před nima, ti aspoň odepsali hned ten den a pokud šlo o „prkotiny“ kolem fotek, to zvládali. Ale tihle odpoví jednou za uherák a navíc kolikrát nepochopí, co se po nich chce a z vysoka na to… no, tentonc…

 
birkana
1525 příspěvků 18.07.16 07:16

@daduuja, @Zuzka1973, po minulém zmatku s fotkami jsem poslala adminům SZ, ve které jsem je požádala o zpřístupnění funkce, která by umožnila autorovi fotky vyměnit své vlastní obrázky i v titulu receptu. Jak to fungovalo dříve. Po asi týdnu mi přišla odpověď, že tuto funkci zapínat nebudou. A šmytec.

Napsali dva řádky, to nic nestojí. A už se s tím nezabývají. Nic se řešit nebude. Hlavně, že té otravné babě (jako mně) admini na chvíli zavřeli hubu jasným stanoviskem :palec:.

 
daduuja
1015 příspěvků 17.07.16 21:58

@Zuzka1973 to nemá smysl dohadovat se s adminama.
Když jsi přidala svou fotku, tak jsem adminům napsala, je to skoro týden a fotka je stále.
Ted jsem ji smazala já, v Domácí zmrzlině se ztratila z Uvaření, ale jako titulní zůstala, tady se nestalo nic, alespon já ji stále vidím :-)
Zřejmě si slavní admini nevědí rady.

 
Zuzka1973
1755 příspěvků 16.07.16 22:15

Opět binec… Vergelika 17.04.11 10:52
V přehledu uvaření je pod tímto údajem daduujina fotka zmrzliny, po rozkliknutí se objeví vergeličin řez dortem z tohoto receptu…
A není to poprvé, co jsou tu taková „škatulata hejbejte se“ s fotkami.
@admin - udělejte s tím něco…

 
glama  18.04.11 17:41

Vergeliko, abych tě eventuelně nemystifikovala.. Mluvím pouze a jen o tomto dortu, ale BEZ želatiny.
Do smetany bych ji tady nikdy nepřidávala, protože je to zbytečné. Ztuhne to i bez ní. Dělám to takhle léta letoucí a bez kolizí :-)
Co se týče želatiny na povrchu, jsem si ale jistá, že noc v lednici bude taktéž bohatě dostačující. V případě nejistoty bych do toho trošičku zašťourala.. ;-)
:mrgreen: :mrgreen:

 
Alis
2617 příspěvků 18.04.11 15:33

Vergeliko, děkuju :-)

 
Vergelika
44 příspěvků 18.04.11 14:58

Glamo, tak to je fajn, že stačí těch 12 hodin, s želatinou moc nepracuju, takže jsem to nevěděla :-)

Babi, kdo by to do toho talíře řekl :-)

 
babi
6360 příspěvků 17.04.11 17:36

Vergeliko, diky za prepracovani vyborneho zakusku pro horke dny. Co me vsak nemene fascinuje na obrazku, je jeho podobenstvi s rucne malovanou keramikou Lostro/Ditmar Urbach :-) Urcite vyzkousim…

 
glama  17.04.11 11:21

Cit: „možná proto držel při sobě…“
To ani ne..ono to netuhne postupně, čím dál tím víc..
Prostě tak, jak je to ztuhlé po těch cca 12 hodinách (i méně stačí), tak je to ztuhlé pořád.
Piškotky se nasáknou ze smetany a už to drží… :-D Pevné, jako pečený dort s krémem, to nebude nikdy. Na řezu je vidět, že konzistence je vynikající! :-)

 
Vergelika
44 příspěvků 17.04.11 11:07

Alis, už je tam :-) Do smetany jsem přisypala sypkou červenou želatinu (někde jsem to četla, aby to drželo) a smetana se zároveň krásně obarvila. Je pravda, že jsme dort zařízli AŽ za 48hodin, možná proto držel při sobě, ale nějak extra ztuhlé to nebylo. Je pravda, že pokud bych ho měla doma v lednici, tak do něj šťouchám UŽ po těch 12hodinách, dýl bych to asi nevydržela.
A ještě jsem dort potáhla klasicky připravenou želatinou z pytlíčku-to je na té druhé fotce. Chuťově je to exkluzivní a osvěžující :palec:

 
glama  15.04.11 18:31

48 hodin je naprosto zbytečných! Ani bych tak dlouho čekat nevydržela… Naprosto stačí i hodin 12!
Prostě večer udělám a ráno už kontroluji :-)))

Nedávám ani žádný cukr. Piškoty, zvláště ty cukrářské, jsou sladké dost..leda, pokud je někdo hodně na sladké, ale opravdu tam cukr být nemusí :-)

Nejlepší dort v létě, hlavně s čerstvými jahodami nebo borůvkami!!

 
Alis
2617 příspěvků 15.04.11 17:50

Nebyla by ještě fotka dortu na řezu? Zajímalo by mě, jak se piškoty se smetanou spojily :-)

 
Vergelika
44 příspěvků 15.04.11 16:15

Pampeliško, dovolila jsem si zvěčnit a vystavit svůj nepečený výtvor podle tvého receptu. Díky za recept :palec:

Příspěvek upraven 15.04.11 v 16:15

 
Osceola
217 příspěvků 25.01.09 03:43
Re: Nepečený dort z kysané smetany

Jasně, příště udělám samostatný porce pro každýho.

 
Labužník lenka_02
45 příspěvků 25.01.09 03:43
Re: Nepečený dort z kysané smetany

A což to udělat do misek na pudink nebo do normálních sklenek na víno apod.? A je pokoj s vyklápěním i s fólií. Každý pak dostane svoji porcičku. Dyť je to jedno, jakou má jakákoliv dobrota tvar, no né? A jak píše Marme - kdysi jsem vezla báááječnou buchtu bráchovi, k tomu igelitku zeleniny a navrch půlku statného melounu. V buchtě byla napíchána v pravidelných rozestupech párátka, neb buchta byla krytá pečícím papírem kvůli ochraně krému. No a jak jsem odemykala vchodové dveře pravou rukou držíc v levé igelitku, plech s buchtou a meloun, plech se převrátil a na něj spadla řeznou plochou ta snad pětikilová půlka melounu. Posbírala jsem za skutečně nekřesťanského klení zmiňované dary a posléze předala rodině. Švagrová stáhla přilepený papír a objevil se hřbitov různě popadaných, polámaných a pokřivených párátek. Docela jsme se tomu nasmáli, aby mě vzápětí brácha dorazil dotazem: „A na co tam máš ta párátka?“

 
Osceola
217 příspěvků 25.01.09 03:43
Re: Nepečený dort z kysané smetany–Marmelado

Není moc k čemu gratulovat. Chuť OK, jinak zřícenina. Ale příště to vychytám a nebudu vyklápět. Dík za radu, aspik dávám na igeliťák a s dortem si hraju na bábovičky. Su móka trefená, ale nevzdám se. Úspěch byl, že to nemuselo letět tam … za tatarským gulášem. Pupek ale vařil božsky, chválili ho furt a pořád. Takže mu to přeju a su na něho pyšná jak pávica.

 
marmelada
1643 příspěvků 25.01.09 03:43
Re: Nepečený dort z kysané smetany

Čau Osceolo, když to musíš za každou cenu vyklápět (já to dělám do dortový formy, když chci uctít nebo do mísy a pak dělám na talířek lžicí kopičky, když se mi podaří mísu zachránit), tak je dobrý formu vyložit potravinovou fólií. Mě se folie osvědčila i na přikrytí mísy a díky tomu přežilo tiramisu, když jsem je ledabyla položila do kufru auta cestou na tábor a při vykládání se mi elegantně vyklopilo - naštěstí na tu fólii. Pak jsem ho sice servírovala tou lžicí, ale chutnalo a dál jsem pak šířila recepty a adresu labužníka. Uf, to jsem toho semlela. Jinak blahopřeji ke kulinářskému úspěchu a na Pupka nedej. Jednak tě má rád a on holt sladký nepeče.

 
Osceola
217 příspěvků 25.01.09 03:43
Re: Nepečený dort z kysané smetany–"nezklamala jsem"

Trochu jsem si věřila, ale… Zase průser a to jsem dělala s láskou. Chyba byla v tom, že jak nemám tu dortovou formu, kladla jsem do umělohmotné mísy. Ta byla asi malá, protože jsem vyskládala jenom půlku sáčku piškotů a zbytek mám ve špajzu. Měla jsem asi udělat víc vrstev. No, abych to ukončila. V přesně danou minutu jsem nožem vobjela útvar, překlopila na tác a hned bylo poznat, že to nevyšlo. Vypadla jen první vrstva s piškotama a zbytek se držel v míse zuby nehty. Pak jsem klepla víc a šlo to teda celý, ale.. Dort vůbec nedržel pohromadě, neztuhl, to kdybych všechny suroviny za syrova koupený kydla na talířek, bylo by to stejný. Jenom ty piškoty byly nacucaný, to je pravda. Naservírovala jsem „dobrotu“ , chuťově to bylo vyspělý, ale pochvalu aspoň za chuť jsem z návštěvy dostala. Dva strávníci si dokonce přidali a zbaštilo se to celý. Pochvalu jsem si stejnak musela vynutit za snahu a překvapení, no né? Pupek si dal jedno sousto, dělal xichty a zase má trumf navrch. Neva, příště vyskládám do něčeho, ěšče nevím do čeho, celý dva pytlíky piškotů a já ten dort dokážu, třebas na podesáté. Musím v práci svolat konzilium, aby mně to vysvětlily odbornice na sladkosti polopatě, jak říkám pro blbý(pro mě). Tak jenom abyste věděli, že fakt dokážu zmrvit i pro vás zdající se jednoduchou věc. Kuchařskýmu umění zdar!

 
Pupek  25.01.09 03:43
Re: Nepečený dort z kysané smetany

Kdepak, kdepak. Pupek nasázel hned na úvod několik tříbodových košů (ještě včil mě bolí hlava, jak kdybych vypil Jordán), čímž si vytvořil před Osceolou dostatečný náskok – a o tu divnou tvarohovou hmotu v lednici nikdo ještě ani mrkem oka nazavadil.
Akorát jednu babičku chytnul žlučník, druhou kolika, děda dostal zarděnky a švagrová přišla do jinýho stavu…

 
anzioleta
7 příspěvků 25.01.09 03:43
Re: Nepečený dort z kysané smetany-Osce

Tentokrát bude mít Pupek smůlu - medaile nebudou. Tvůj dort bude určitě úžasný! Ty budeš mít jako poděkování místo „smetánky“ horu nádobí a dobrý pocit, že všem chutnalo … Mějte se všichni pěkně.

 
blueska
149 příspěvků 25.01.09 03:43
Re: Nepečený dort z kysané smetany-Osce

Tak jak Osceolo? Jak po návštěvě? Dostala jsi nějakou pochvalu-smetánku nebo zas posbíral všechny medaile Pupek? pěkný den!

 
Osceola
217 příspěvků 25.01.09 03:43
Re: Nepečený dort z kysané smetany

Vylovila jsem tento recepis, uložila do oblíbených a dnes ho spáchala. Ještě, že jsem vše prodiskutovala se zkušenýma kuchtičkama v práci, protože jsem si myslela, že tam naliju aji tu šťávu z kompotu a zase bych pohořela. Dokážu totiž pohnojit aji docela jednoduchej recept. Pupek mně zase nabádal, abych nákup ani nevybalovala a rovnou ho vrhla do kybla. Ale já ne, vše jsem pěkně poskládala do umělé formy za pár minut a protože to má tuhnout v ledničce 48 hodin, tak 7. 8. 2005 v 16,27hod. bude tajemný rozkroj. Už se celá potím, jestli to nevyjde. Tak vám to pak labůžové popravdě napíšu, jak to dopadlo. Mám to pro tu návštěvu, abych si taky mohla slíznout nějakou smetánku. (Třebas aspoň zakysanou).

 
Yvette
704 příspěvků 26.06.04 05:16
Re: Nepeceny dort z kysane smetany

Tento nepeceny dort je velice snadny, rychly a obzvlaste moc dobry. Delavala jsem jej take a nejak jsem na nej opemnela. Dekuji Ti moc Pampelisko.

Vložit nový komentář

 Newsletter

Milujeme vaření, nikoliv spam. Přihlaste si novinky z Labužníka.

Přihlásit se k newsletteru

Nejlepší recepty

Zelí s jablečným cidrem Zelí s jablečným cidrem
Smažená cibulová kolečka Smažená cibulová kolečka
Kuře na medu Kuře na medu
Holandský řízek z vepřového bůčku Holandský řízek z vepřového...
Pečené kuřátko s brusinkovou omáčkou Pečené kuřátko s...

Naši partneři

Vitalion

zdraví, nemoci, léčení
www.vitalion.cz

eMimino

těhotenství, děti, rodina
www.emimino.cz

Jarmark

bazar, oblečení, hand made
www.jarmark.cz

TOPlist